Biličke i Biličani izađite na trening u prirodi!

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dolaskom proljeća polako se budimo iz zimskoga sna, a naše tijelo uspavano nekretanjem i težom zimskom hranom, sve više pokazuje potrebu za promjenama, kretanjem i boravkom u prirodi. U Bilicama prirode, hvala bogu, ne nedostaje, ali ni organizirane rekreacije. Dovoljno je da jedna žena krene na fitnes, pa da se pokrene lančana reakcija i stvori grupa zainteresiranih rekreativki.

SEZONSKI TRENING 

– ‘Uf draga, baš dobro da sam te trevila. Je li moja grupa još u istom terminu? Aj, molin te reci da ima mista za mene i moju priju. Mi bi krenile od ponediljka, može?’. To je razgovor koji vodim već trinaest godina s jednom mojom ‘sezonskom’ vježbačicom, koja se redovno javi baš u ovo vrijeme. Doduše, to nije ništa čudno, svake godine, čim sunce malo promoli kroz oblake i počnemo skidati deblju odjeću, kritički se gledamo u ogledalo i uvijek nas bode u oči onih par ‘zimskih’ kilograma, nakupljenih uslijed nekretanja – priča nam Miranda Trklja, dugogodišnja fitnes instruktorica i voditeljica biličkog  Aerobic kluba ‘Fit M’. Ističe kako uzalud svake godine ponavlja da vježbanje ne smije biti sezonska aktivnost nego se treba prakticirati kroz cijelu godinu, da vježbati trebamo prvenstveno radi zdravlja, a potom radi ljepote.

– Osim vježbanja u dvorani, preporučila bih i vježbanje u prirodi. Bilice su idealne za mountinbike. Osobno sam provozila sve staze i mogu reći da su dobro uređene i prilagođene za početnike i one napredne. Tko nema biciklu, savjetujem brzo hodanje, jogiranje, planinarenje – priča nam Miranda.

REKREACIJA U PRIRODI

Osim grupnog vježbanja u klubu (Step, Hi-lo, Tae-bo, Body Sculpt, Interval training, S-Factor…) Biličanke često odlaze na vježbanje u prirodi.

– Svake godine sa klubom organiziram i treninge u prirodi, što moje vježbačice izuzetno vole, jer se uz vježbu i odlično zabave. Stoga pozivam sve naše biličke cure, žene ali i momke da nam se pridruže u treningu u prirodi jer ih baš sada i planiramo – istakla je Miranda Trklja.

 

OKVIR: Savjeti za početnike

– Vježbanje ne treba biti previše intenzivno, ali ni prelagano, jer onda nema efekta. Lagana upala mišića i iscrpljenost su početku sasvim normalni, jer se organizam prilagođava – pojašnjava Miranda Trklja. Pilates preporuča svakome tko ima problema sa kralježnicom, lošim držanjem, a nema problema sa kilogramima, a idealan je i za žene koje prvi put u 40–tim i 50-tim počinju vježbati.

Kako gubiti kilograme

Kad se krene s tjelovježbom posebno je važna ishrana.

– Bitno je da se ne ide na neke restriktivne dijete, jer onda propada i mišićno tkivo, koje je zaslužno za potrošnju kalorija u mirovanju. Osim toga, takve dijete ako duže traju, pothranjuju organizam, što dovodi do raznih bolesti – priča Miranda Trklja. Dodaje da je tri puta tjedno dovoljno potrošiti po 400 kcal (što je ekvivalent jednog ne preteškog aerobnog treninga), te svaki dan pojesti samo 350 kcal manje (npr. jedan sendvič zamijenite sa jabukom).

– Sve to će rezultirati sa dva kilograma manje na kraju mjeseca. Takav režim nije teško držati i dugoročno daje odličan rezultat – zaključuje Miranda

 


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.