‘Bazna stanica na otoku Žirju nalazi se na lokaciji u vlasništvu Ministarstva obrane RH te pristup istoj podliježe posebnoj proceduri. Zbog tehničkih okolnosti, bazna je stanica trebala biti zamijenjena do kraja 2019. godine. Mi smo pravovremeno otvorili komunikaciju s Ministarstvom obrane na tu temu i zatražili pristup navedenoj lokaciji u vlasništvu MORH-a, ali kako nismo dobili dozvolu za zamjenu opreme, 20. prosinca bili smo primorani isključiti tu baznu stanicu’. Tako glasi odgovor Hrvatskog Telekoma na upit Šibenskog portala o tome zašto stanovnici zapadnog dijela Žirja, koji su korisnici usluga T-Coma, već mjesec dana nemaju telefonskog signala ni interneta.
Odjel za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma u svom odgovoru navodi kako poduzimaju ‘sve što mogu kako bi u najkraćem mogućem roku otklonili ovu neugodnu situaciju za žitelje Žirja te im omogućili daljnje nesmetano korištenje mobilne mreže, a o svemu su obavijestili i predstavnike lokalne vlasti nadležne za Žirje’.
– U naknadnoj komunikaciji s Ministarstvom obrane RH, dobili smo informaciju da će nam u kratkom roku osigurati dozvolu za izlazak na teren i zamjenu opreme. U slučaju da dobijemo dozvolu do ponedjeljka, stanovnici Žirja dobit će ponovni pristup mobilnoj mreži 15. siječnja. Taj rok mogu eventualno produžiti jedino izvanredne vremenske prilike koje bi onemogućile izlazak na teren, no u Hrvatskom Telekomu smo motivirani ovaj problem riješiti u što kraćem razdoblju. Napominjemo kako će HT korisnike koji nisu mogli koristiti usluge obeštetiti sukladno propisanim pravilima – pišu iz T-Coma.
U podužem e-mailu ispričavaju se žiteljima Žirja zbog neplanirane situacije tijekom procesa modernizacije mobilne mreže koju su protekle godine realizirali na 2.000 lokacija u Hrvatskoj, a situacija na Žirju, zbog specifičnosti lokacije, nadišla je domenu Hrvatskog Telekoma, zbog čega se odužila zamjena opreme.
Podsjetimo, s problemom otočana javnost je upoznao Anton Dobra, šibenski gradski vijećnik stranke Milan Bandić 365, objavivši na Facebooku status, kako je napisao, ‘s jednog žirajskog vrha na kojem ima telefonskog signala i internetske veze’.
Za Šibenski portal tada je izjavio kako je ‘očito došlo do nekog kvara kojeg su nebrojeno mnogo puta dosad prijavili T-Comu, ali nitko od njih se nije udostojio riješiti ga’.
– T-Com nas ignorira kao da ne postojimo – poručio je Dobra.
Naposlijetku, nakon dobivenog odgovora iz Hrvatskog Telekoma, poslali smo upit i na adresu Ministarstva obrane kako bi doznali zašto T-Comu nije još izdana dozvola za zamjenu opreme na Žirju. Njihov odgovor bit će objavljen naknadno.