Danas potpisan ugovor

Šibenik će sljedeće godine dobiti 11 novih modernih autobusa: ‘Primarni interes bit će brzina, dostupnost i kvaliteta’

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Grad Šibenik će za devet mjeseci dobiti čak 11 niskopodnih autobusa za prometovanje na gradskim linijama i to u sklopu projekta ‘Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u gradskom prijevozu’, vrijednog više od 99 milijuna kuna.

Ugovor su danas potpisali šibenski gradonačelnik Željko Burić i Mario Fabek, direktor Auto Hrvatske, Prodajno servisnog centra.

– Šibenik u 21. stoljeće kreće ozbiljnim korakom u formiranje tvrtke koja će se baviti organiziranim komunalnim prijevozom. Primarni interes bit će brzina, dostupnost i kvaliteta. Sama činjenica da je ovo dio velikog projekta integralne mobilnosti grada Šibenika. Neki su sumnjali, a mi smo ipak dočekali trenutak kad se konačno stavlja potpis na prvih 11 autobusa – uvodno je ispričao Burić.

Također, jedan od uvjeta je da 25 posto buduće nabave budu alternativni izvori energije, odnosno, autobusi na električni pogon.

– Tražili smo produženo jamstvo i reakciju u slučaju da se autobus pokvari. Mislim da smo dobili najkvalitetniije autobuse ovog tipa koji se trenutno mogu nabaviti – kazao je Danijel Mileta, zamjenik gradonačelnika.

Mario Fabek istaknuo je da će dolaskom novih autobusa u Šibenik, život građana kao i ostalih gostiju, biti poboljšan.

Gradonačelnik je i najavio suradnju s Autotransportom kako bi komunalni prijevoz bio dostupan administrativnim područjima, odnosno, mjesnim odborima.

– Građani Grebaštice, Žaborića, Jadrije, Šparadića, imaju pravo da imaju komunalni prijevoz. Djeca moraju moći, bez da ih roditelji voze kao taxi sluzbe, doći raditi, trenirati i vratiti se u mjesto žilvljenja – istaknuo je Burić.

Cilj je i da se digitalnim putem uvede opcija da građani preko svog mobitela mogu vidjeti kad dolazi autobus, hoće li kasniti te mogućnost kupnje karte.

– Ovo je jedan način da se smanji pritisak na parking ili da promijenimo način šibenčana da se svugdje, pa i u kafić, ide autom – zaključio je gradonačelnik

Inače, ukupna vrijednost projekta iznosi nešto više od 99 milijun i 847 kuna, od čega se nešto više 73 milijuna i 801 tisuću kuna planira sufinancirati iz Kohezijskog fonda.

Podsjetimo, cilj projekta istovremeno je rješavanje niza prometnih izazova koji već godinama čine građane Šibenika. Odgovor na izazove trebala bi donijeti Studija organizacije i integracije javnog prijevoza koja bi trebala definirati najprikladniji model za organizaciju i uspostavu javnog gradskog autobusnog prijevoza, te model za razvoj sustava naplate prijevoznih i parkirnih karata koji će obuhvatiti sve oblike prometa dostupne na području Grada Šibenika.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.