Grad Šibenik posredstvom web i mobilne aplikacije Popravimo.hr do danas je zaprimio ukupno 1028 prijava komunalnih problema u razdoblju od godine dana otkako je aplikacija dostupna šibenskoj javnosti. Aplikacija, podsjetimo, građanima omogućuje prijavu i evidentiranje javnih problema čije rješavanje zatim preuzima nadležna služba te se brine za njihovu sanaciju.
Od ukupno 1028 zaprimljenih prijava u proteklom periodu više od polovine ih je obrađeno i otklonjeno, njih 567, dok su 163 prijave građana u izradi, odnosno upućene su na izvršenje ugovornim izvođačima Grada Šibenika i komunalnim poduzećima te je njihovo rješavanje u postupku. Stotinjak prijava nadležni odjeli Grada Šibenika tek trebaju dodijeliti izvoditeljima.
– Aplikacija se pokazala vrlo efikasnom i drago mi je što mogu reći da su građani prepoznali njezinu svrhu i smisao. Na ovaj način brže i lakše dolazimo do saznanja o komunalnim problemima na velikom administrativnom području koje pokriva Grad Šibenik, kao što su javna rasvjeta izvan funkcije, udubljenja na cestama ili lešine životinja. Nakon što građani jednostavnim postupkom i opisom problema isti prijave, djelatnici Komunalnog odjela odmah zaprimljeno stavljaju na postupanje. Ono što se pokazalo u dosadašnjem funkcioniranju aplikacije jest da imamo i dosta prijava koje moramo odbaciti jer ili nisu u nadležnosti Grada Šibenika ili se ne odnose na manje komunalne zahvate već kapitalna ulaganja, a ona se planiraju dugoročno usvajanjem Programa gradnje komunalne infrastrukture – kazao je Ante Nakić, pročelnik UO za komunalne djelatnosti, dodajući kako je Grad Šibenik posredstvom aplikacije zabilježio stotinjak takvih prijava.
Aplikacija pruža uvid u sve prijavljene intervencije, kao i u detalje njihove obrade, poput informacija o fazi sanacije, lokaciji intervencije, fotografiji intervencije i drugo, Izradila ju je tvrtka Promet i prostor, a je aplikacija sastavni dio Geografsko-informacijskog (GIS) sustava Grada Šibenika.