Zagrebački dvojac osmislio logo

Kuća umjetnosti Arsen dobila vizualni identitet: ‘Veliki je izazov bio pred nama’

Autorski tim Plac Studio pobijedio je na natječaju za uređenje Kuće umjetnosti Arsen, među čak 33 kandidata. Iza imena stoje dva kreativca iz Zagreba ,Roko Jurjević i Ivan Klanac, koji su studio osnovali po završetku diplomskog studija na Studiju dizajna u Zagrebu.

– Čim smo vidjeli natječaj uvidjeli smo priliku za kreativnim promišljanjem i odmah smo se odlučili za prijavu. Nakon što smo pročitali raspis projektnog zadatka više nije bilo nazad. Počeli smo raspravu o tome što je Kuća umjetnosti Arsen i kakav identitet bi se mogao razviti. Projektni zadatak smo prezentirali prijatelju i kolegi dizajneru Aleksandru Obrenoviću s kojim smo krenuli u daljnju razradu. Vodili smo se time da predložimo kvalitetno i primjenjivo rješenje te da na neki način odamo počast Arsenu i Šibenčanima koje je on kroz svoj umjetnički rad predstavljao. Sa Šibenikom i nas vežu bliski prijatelji, poznanici, ljudi zbog kojih smo tu gdje jesmo. Doživljavamo ga kao grad bogat poviješću, kulturom i ponajprije inspirativnim ljudima – izjavili su autori.

Naglasili su da proces uvijek započinju razgovorom koji vrlo brzo preraste u ideje koje se kasnije prenose na papir ili ekran i dalje rastu i razvijaju se. Kako je dizajnerski proces složen i kod svakoga drugačiji, ističu da ih je kroz ovaj pratila i Arsenova glazba.

– Svjesni smo veličine lika i djela Arsena Dedića, utjecaja koje je ono imao na Šibenik, Hrvatsku pa čak i svijet. I dan danas naši roditelji čuvaju njegove ploče i kazete, a jedan od nas dvojice ga je čak imao i priliku upoznati – ističe dvojac.

Namjera Kuće umjetnosti Arsen je okupljati, biti mjesto održavanja predstava, konferencija i radionica, a vizualni kod koji naglašava otvorenost treba pomoći da postane prepoznatljivo mjesto u Šibeniku, ali i u Hrvatskoj.

Podsjetimo, nakon što je početkom godine prostor kina Odeon dobio novo ime, Kuća umjetnosti Arsen, Tvrđava kulture Šibenik koja je prostor dobila na upravljanje raspisala je poziv za izradu vizualnog identiteta čija će prepoznatljivost, originalnost i suvremenost odražavati namjenu prostora i programske sadržaje i time biti temelj komunikacije prema korisnicima, partnerima i javnosti.

 

FOTO: Arx – Lasinović

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.