U koje doba dana smijete jesti sve, a da se ne udebljate?

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Svaka dijeta podrazumijeva odricanje od određene vrste hrane, naročito kaloričnih ugljikohidrata i masnoća koji najviše debljaju. No sretna je vijest da postoji situacija u kojoj smijete prevariti dijetu, a da ne požalite, odnosno da ne pokvarite proces mršavljenja.

Omiljenih ugljikohidrata i masnoća, poput peciva, bijele tjestenine, sladoleda i maslaca ne morate se u potpunosti odreći ako ste na dijeti. Naime, postoji određeno vrijeme u danu kada se smijete počastiti omiljenom hranom, a da vam to ne pokvari mršavljenje. Samo pripazite na to da ne ”zgriješite” svaki dan, piše portal Zadovoljna

Želite li smršavjeti i održati željenu težinu, dobro je obroke jesti u određeno vrijeme dana. Doručak biste uvijek trebali jesti unutar jednog sata nakon buđenja, ručak otprilike 4 i pol sata poslije, a nekoliko sati nakon toga večeru. Radite li prevelike pauze između obroka, bit ćete gladni, a što ste gladniji, to su veće šanse da prevarite dijetu i pojedete nešto nezdravo i kalorično.

Pazite i da večeru uvijek jedete najmanje tri sata prije odlaska na spavanje kako u krevet ne biste išli sa želucem punim neprobavljene hrane.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.