Popričali smo o novim kolekcijama

Iza novog hrvatskog brenda ‘Candybalism’ krije se mlada dizajnerica koja obožava ljetovati u Vodicama

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Mirna Mihoković mlada je dizajnerica koja stoji iza brenda Candybalism, a kad nije u studiju, ono malo slobodnog vremena koje joj preostaje iskoristi za odlazak na more u njezine omiljene Vodice. Upravo smo je tamo ‘uhvatili’ kako bi čuli sve o tom mladom brendu, ali i novim kolekcijama koje dolaze.

– Nakon diplome Tekstilno-Tehnološkog fakulteta, otišla sam u Pariz gdje sam završila postdiplomski studij na Paris College of Art, te stažirala kod poznatog haute couture majstora Stephana Rollanda – počinje ta 30-godišnja kreativka.

Vratila se u Hrvatsku, gdje jjoš uvijek spješno radi kao kostimografkinja na brojnim reklamama i asistirajući na kostimografiji u kazalištima. Candybalism je službeno startao u siječnju ove godine, kao jednostavna, svakodnevna odjeća koja je dostupna svima onima koji se pronađu u njezinoj odjeći, kako kaže, zbog svojih vrijednosti.

– To je zapravo moj posao već osam godina, a mogu kazati da sam imala i dobre temelje. Tata mi je slikar, a mama je oduvijek nešto kreativno izrađivala, pa se to vjerojatno odrazilo i na mene. Prva kolekcija koju sam lansirala, u verziji brenda kakav je sad, bile su majice ‘Elements’, a potom su se nizale i druge. Ipak, ne želim sebi stvarati pritisak, već želim imati nekoliko modela koji su ‘evergreeni’ – govori.

U njezinom poslu sve kreće od ideje, koju dobije dok se vozi tramvajem ili šeta po ulici. Zatim počinje razrada u studiju, gdje Mirna crta ili modelira. Potom ide testiranje krojeva na više oblika tijela.

– Pokušavam uvesti i unisex modele, super mi je kad cura ili dečko mogu nositi isti odjevni komad. S obzirom da su svi materijali s kojima radim organski, te također hrvatski proizvod, želim stvarati onoliko koliko je potrebno. Ne želim biti kao ‘high street’ brendovi, koji gomilaju robu i stvaraju hrpu smeća. Ako nečeg nemam na stanju, onda to uvijek mogu izraditi – pojašnjava.

Majice su sastavom pamučne s OEKO tex certifikatima koji garantiraju da ne sadržavaju otrovna svojstva, napravljene na ekološki održiv i etičan način. Mirna je na fakultetu naučila, kako kaže ‘mikoosnove’ šivanja, no u Parizu su joj otkrili pravu tehniku.

– Ipak, ja nisam krojačica i vjerujem da ću u skorije vrijeme morati proširiti svoj brend, odnosno zaposliti i neke nove ljude. Ono što želim je da se ljudi zbog moje odjeće osjećaju ‘toplo’, da moja moda nije hladna, kao ni moje kampanje. Ne želim bahatost, nepristupačnost i zidove, već pravu toplinu. Svi ljudi s kojima sam dosad radila su pravi kreativci i oni se, kao i ja, bore protiv zidova. Moja odjeća izgleda lijepo na ljudima koji je nose, upravo zbog ljudi – kaže Mirna, a na pitanje da li se živjeti od mode u Hrvatskoj odgovara potvrdno.

U vrijeme pandemije počela je raditi tutoriale, u kojima je ljudima pokazivala kako da sami izrade maske.

– Na kraju su ljudi počeli naručivati te maske, jer ih nisu željeli sami raditi, a ja sam se onda i tu počela usavršavati. Platno je takvo da kroz njega doista možete disati, gumice su medicinske, a postoje u čak četiri veličine. Odlučila sam im napraviti veliki konop, kako bi ih mogli nositi oko vrata, jer se vuku po torbama, ispadaju iz džepova i slično. Najvažnije je da se mogu iskuhavati – govori.

O omiljenim Vodicama samo najbolje.

– Tu ljetujem već nekoliko godina, dečkov dida je tu i često mu dođemo u posjetu. Upoznala sam ovdje divne ljude, a moram spomenuti fotografkinju Sanju Lydiju i njezinog Tomu, oni su mi omiljeni šibensko vodički modeli – smije se.

Planovi za budućnost su tu, jer Mirna uskoro lansira i svoj web na kojem radi već duže vrijeme.

– Sve je ovo dosad praktički bio ‘one man show’, ali sad s dolaskom weba, moram razmišljati o širenju. Na puno sam strana, a ako želim da web shop funkcionira, moram imati i veću količnu – kaže nam za kraj simpatična dizajnerica. Do tad je možete pronaći na svim društvenim mrežama.

 

 


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.