Popričali smo o novim kolekcijama

Iza novog hrvatskog brenda ‘Candybalism’ krije se mlada dizajnerica koja obožava ljetovati u Vodicama

Mirna Mihoković mlada je dizajnerica koja stoji iza brenda Candybalism, a kad nije u studiju, ono malo slobodnog vremena koje joj preostaje iskoristi za odlazak na more u njezine omiljene Vodice. Upravo smo je tamo ‘uhvatili’ kako bi čuli sve o tom mladom brendu, ali i novim kolekcijama koje dolaze.

– Nakon diplome Tekstilno-Tehnološkog fakulteta, otišla sam u Pariz gdje sam završila postdiplomski studij na Paris College of Art, te stažirala kod poznatog haute couture majstora Stephana Rollanda – počinje ta 30-godišnja kreativka.

Vratila se u Hrvatsku, gdje jjoš uvijek spješno radi kao kostimografkinja na brojnim reklamama i asistirajući na kostimografiji u kazalištima. Candybalism je službeno startao u siječnju ove godine, kao jednostavna, svakodnevna odjeća koja je dostupna svima onima koji se pronađu u njezinoj odjeći, kako kaže, zbog svojih vrijednosti.

– To je zapravo moj posao već osam godina, a mogu kazati da sam imala i dobre temelje. Tata mi je slikar, a mama je oduvijek nešto kreativno izrađivala, pa se to vjerojatno odrazilo i na mene. Prva kolekcija koju sam lansirala, u verziji brenda kakav je sad, bile su majice ‘Elements’, a potom su se nizale i druge. Ipak, ne želim sebi stvarati pritisak, već želim imati nekoliko modela koji su ‘evergreeni’ – govori.

U njezinom poslu sve kreće od ideje, koju dobije dok se vozi tramvajem ili šeta po ulici. Zatim počinje razrada u studiju, gdje Mirna crta ili modelira. Potom ide testiranje krojeva na više oblika tijela.

– Pokušavam uvesti i unisex modele, super mi je kad cura ili dečko mogu nositi isti odjevni komad. S obzirom da su svi materijali s kojima radim organski, te također hrvatski proizvod, želim stvarati onoliko koliko je potrebno. Ne želim biti kao ‘high street’ brendovi, koji gomilaju robu i stvaraju hrpu smeća. Ako nečeg nemam na stanju, onda to uvijek mogu izraditi – pojašnjava.

Majice su sastavom pamučne s OEKO tex certifikatima koji garantiraju da ne sadržavaju otrovna svojstva, napravljene na ekološki održiv i etičan način. Mirna je na fakultetu naučila, kako kaže ‘mikoosnove’ šivanja, no u Parizu su joj otkrili pravu tehniku.

– Ipak, ja nisam krojačica i vjerujem da ću u skorije vrijeme morati proširiti svoj brend, odnosno zaposliti i neke nove ljude. Ono što želim je da se ljudi zbog moje odjeće osjećaju ‘toplo’, da moja moda nije hladna, kao ni moje kampanje. Ne želim bahatost, nepristupačnost i zidove, već pravu toplinu. Svi ljudi s kojima sam dosad radila su pravi kreativci i oni se, kao i ja, bore protiv zidova. Moja odjeća izgleda lijepo na ljudima koji je nose, upravo zbog ljudi – kaže Mirna, a na pitanje da li se živjeti od mode u Hrvatskoj odgovara potvrdno.

U vrijeme pandemije počela je raditi tutoriale, u kojima je ljudima pokazivala kako da sami izrade maske.

– Na kraju su ljudi počeli naručivati te maske, jer ih nisu željeli sami raditi, a ja sam se onda i tu počela usavršavati. Platno je takvo da kroz njega doista možete disati, gumice su medicinske, a postoje u čak četiri veličine. Odlučila sam im napraviti veliki konop, kako bi ih mogli nositi oko vrata, jer se vuku po torbama, ispadaju iz džepova i slično. Najvažnije je da se mogu iskuhavati – govori.

O omiljenim Vodicama samo najbolje.

– Tu ljetujem već nekoliko godina, dečkov dida je tu i često mu dođemo u posjetu. Upoznala sam ovdje divne ljude, a moram spomenuti fotografkinju Sanju Lydiju i njezinog Tomu, oni su mi omiljeni šibensko vodički modeli – smije se.

Planovi za budućnost su tu, jer Mirna uskoro lansira i svoj web na kojem radi već duže vrijeme.

– Sve je ovo dosad praktički bio ‘one man show’, ali sad s dolaskom weba, moram razmišljati o širenju. Na puno sam strana, a ako želim da web shop funkcionira, moram imati i veću količnu – kaže nam za kraj simpatična dizajnerica. Do tad je možete pronaći na svim društvenim mrežama.

 

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.