Sukladno Odluci o proglašenju elementarne nepogode od poplave za pogođena naselja na području Grada Vodica i Općine Tribunj od 15. rujna 2014., Općinsko povjerenstvo za procjenu šteta od elementarnih nepogoda obavještava sve fizičke i pravne osobe s područja Općine Tribunj da je u tijeku zaprimanje prijava štete od elementarne nepogode.
Zahtjevi se podnose na obrascu EN – P „Prijava štete od elementarne nepogode“ koji se može preuzeti na internetskim stranicama Općine Tribunj ili osobno u pisarnici Općine. Popunjeni obrasci moraju se predati do 22. rujna 2014. godine i to putem e-maila: opcina.tribunj@si.t-com.hr ili osobno u prostorijama Općine, svakim radnim danom od 07 – 15 sati, a u subotu 20. rujna i nedjelju 21. rujna od 08 – 13 sati.
Prijavu štete na imovini fizičkih osoba potpisuje prijavitelj (vlasnik ili korisnik imovine ili član obitelji). Štetu Povjerenstvo procjenjuje u cjelini za svako domaćinstvo. U obrazac prijave štete na poljoprivrednim površinama obvezno navesti brojeve katastarskih čestica po katastarskim općinama, kulture zasijane na svakoj od tih čestica kao i površine tih čestica.
Po primitku prijava, Općinsko povjerenstvo će iste obraditi i podnijeti izvješće o elementarnoj nepogodi Županijskom povjerenstvu, a o svim daljnjim postupanjima podnositelji zahtjeva bit će pravodobno obaviješteni.