Više

FOTO: Profesorica matematike i ovisnica o adrenalinu- Maja se boji samo aviona

Vjetar u kosi, potpuna oprema, moćan motor od 600 kubika i jedna žena od 56 kilograma. Čini vam se nemoguće? Maja Morić profesorica je matematike u Osnovnoj školi Juraj Dalmatinac, strastvena motoristica i ovisnica o adrenalinu koja je vozila autobus i jedino se boji leta avionom.

– Od prvih godina života moja mama je znala da će sa mnom biti nekakvih problema. Već sa tri i pol godine imala sam svoju prvu prometnu nesreću. Sama sam je izazvala- smije se Maja.

motor bajkerica maja moric 290816 9

Naime, njezina omiljena igra bila je dočekati tatu na početku ulice , sjesti mu u krilo i upravljati volanom. Tako je jednog dana sama sjela u auto, koje je bilo u garaži i počela okretati volan, te je u igri slučajno spustila ručnu kočnicu i otklizala unatrag.

– Pokušavala san dokučiti kako ću zaustaviti to auto jer nisam mogla do pedala. Otvorila sam vrata, međutim, to mi nije pomoglo. Vrata od Stojadina su otpala, a ja sam išla niz brdo i zaustavila sam se na nekom kamenu. Malo sam se natukla, ali ništa strašno.

Za sebe kaže da nije nekakav fanatik, već da jednostavno voli motore i da bez njih ne može. Prvi motor kojeg je Maja imala prilike voziti bio je Tomos.

– Nakon Tomosa došli su skuteri. Moj otac je doša jedan dan i reka da brat i ja odemo s njim da pogledamo skutere. Tada smo kupili skuter Peugeot speedfight bordo boje, najlipši tada. Mislili su da će brat zauzeti  motor, ali dogodila se obrnuta situacija i na kraju se moj brat mora zabilježiti na korištenje motora desetak dana unaprid.

Kaže da po cesti nikad nije divljala, naglašava da samo uživa u vožnji. Za majku kaže da je u njoj uvijek tinjao strah, a otac je uvijek imao informacije o njezinoj vožnji i znao je da vozi po pravilima, pa se s vremenom opustio.

motor bajkerica maja moric 290816 7

– Sa 16 godina sam napokon položila za motor, nisam tila čekat za auto. Negdje 2000. godine, imala sam operaciju i dugo sam se oporavljala. Moja mater je mislila da ću odustati od vožnje, ali nisam. I tada sam imala pravu prometnu nesreću. Nije mi se išlo do grada, ali eto prijatelji su navaljivali. Da skatim priču, auto je odgurnuo drugu vozačicu motora, a njen motor je otklizao prema meni i prignječio mi nogu. Poučena tim iskustvom, sad osluškujem sebe i ako mi se negdi ne ide, onda poslušam svoj instinkt- objašnjava Maja.

Kad je otišla na fakultet, poželjela je da je motor s njom.

– Čača mi je uspija sredit da dovezemo motor u Zagreb, a mater mi je dobila side na glavi. Međutim jednom prijatelju iz ekipe ukrali su skuter, a ja sam se pripala za svoj i na kraju smo ga vratili kući u Šibenik.

Kad je počela raditi u školi, odlučila je sebi priuštiti motor u pravom smislu riječi.

– Prvo moram reći jednu stvar. Koliko god ja volim motore, ipak najviše od svega volim dicu. To je moja prva ljubav, a iza toga su motori. Najveća privrženost je prema dici.  Uglavnom, ja sam jedan dan mami za ručkom rekla da ću kupit motor, a ona je mislila valjda da je to rečeno onako usput.

Nakon par dana Maja je kupila motor.

-Mater je provirila kroz prozor, i pita me čekaj jesi ti to stvarno kupila motor. Ja sam rekla da sam joj već rekla da ću ga kupit, a ona mi je na to rekla da smo nas dvi završile priču za taj dan. Pustila sam je da to probavi, i tako je i bilo. Motor sam vozila vikendom, dok se nisam doslovno rečeno sljubila s njim. To je bio Yamaha Naked, takozvani Uličar. Momci u Yamahi  su ostali iznenađeni što sam ja kupila motor, a oni su mi poklonili 2000 kuna koje sam mogla potrošiti tamo. Na tom sam im zahvalna- oduševljeno priča.

motor maja moric BMW GS1200r- cetvrti ljubimac 290816

U tom periodu uživala je samo s društvom, putovala je i radila.

-Mater mi je govorila da uživan, da za obiteljski život nikad nije kasno. Imali smo odličan odnos sa svojim roditeljima u to vrijeme, vladalo je međusobno povjerenje.

Ljubav prema motorima odvela ju je prema današnjem momku.

– 2013. godine mene obilježava pjesma Lee Dekleve `Dogodila se ljubav´. Mi smo se poznavali od prije, ali eto nikad se ništa nije dogodilo. Ja sam taj dan morala napraviti 100 kilometara da se gume pripreme za veći đir. Odem do Primoštena, u Guste i tamo sretnem svog prijatelja Čorbu, a Toni sidi s njim. U  tom trenu ga zovu od kuće da triba ženu odvest na hitnu, a mi smo ostali sami. Ta kava je trajala dok nije pao mrak jer smo imali tamni vizir s kojim ne možemo voziti po noći. Od tada smo nerazdvojni, a s nama živi mačak Špiro kojeg sam pokupila s ulice.

spaseni i udomljeni spiro 280816

motor maja moric Karlovac- Maja iAntoni 290816

motor maja moric NinjA ZX6r- drugi ljubimac 290816

Danas oboje voze zeleni i srebreno-zlatni Ninja Kawasaki.

– Za vožnju motora moram biti koncentrirana. U školu nikad nisam dolazila motorom. Svojim učenicima sam objašnjavala da je važno paziti, imati kacigu i potpunu opremu. Svojoj sam nećakinji za vožnju po dvorištu zajedno s momkom kupila rozu Jeticu, jer mjere sigurnosti su najvažnije.

motor maja moric najmladji clan obitelji kaciga za rodendan i propisan ulazak u moto svijet 290816

Naglašava da odgovarajuća kaciga ne smije `plesati´, već čak malo i stezati, jer ako ima previše mjesta, onda vas ne štiti. Isto tako , kaže da je optimalna kaciga ona koja nema polutku, već ona koja je lijevana u jednom komadu.

motor maja moric Via Dubrovnik Maja i Ivica 290816

2012.godine su Maja i njeni prijatelji odlučili osnovati klub Mixer.

– Ono što klub zahtjeva je da jednom godišnje imamo party, a to uobičajeno spada u rujnu. Uz sve to uključene su i humanitarne akcije. Cilj je da se motoristi prestanu generalizirati, odnosno da ih se prestane promatrati kao divljake.

Članovi su Nenad Dabro, Mate Rossini, Ivica Gašperov, Denis Bačelić, Borko Komesar , a imaju i jednog Njemca koji se bavi Harley Davidson motorima, a preuzeo je ime Ante Lovac. On je jedini stranac i nije uključen u niti jedan drugi klub.

motor Maja moric clanovi moto kluba 290816 1

– Motor se mora održavat čistim, a onda dolete dičica i svi glancamo motor koji ide u garažu. Valjda je to našem Njemcu bilo simpatično i čovjek se uključio, nastavlja Maja.

Malo više oduška si daje na Grobiku, gdje plati trening i izgušta se. Maja priželjkuje i svoju malu obitelj, ali kaže da će ići sve u svoje vrijeme. Tada nam se hvali svojim učenicima.

motor bajkerica maja moric 290816 16

motor bajkerica maja moric 290816 15

– Oni su ti meni pripremili ogromno iznenađenje. Naveli su me na krivi trag, plasirali su informaciju da će mi za oproštaj i zahvalu kupiti nekakav nakit. I sad dolaze oni i nose ogroman pladanj, sa buketom na dva kata. Pladanj je ima 23 ruže i leptira, a oni donose kacigu sa svim njihovim imenima. To me doslovce izulo iz cipela. Dogovorila sam s gospodinom Berovićem da mi po njoj izlije zaštitni sloj da zauvik ostane takva.

– Sve u svemu, priča ide dalje- zaključuje odlučna Maja.

- Advertisment -

NAJNOVIJE

Hrana koju kupujemo od 2030. više neće izgledati...

Borba protiv 190 kilograma ambalaže koju svaki građanin EU proizvede godišnje je teška i mukotrpna. Novi propis kojeg je prihvatio EP nešto mijenja, ali...

Ivan Shapovalov viceprvak države u hrvanju grčko-rimskim stilom,...

Dvije medalje osvojili su članovi Hrvačkog kluba Šibenik na Prvenstvu Hrvatske u hrvanju grčko-rimskom stilom za mlađe dječake (U13) održanom proteklog vikenda u Sesvetskom...

Još revijalna utakmica i za Šibenku je kraj...

Košarkaši Šibenke neće igrati u doigravanju domaćeg prvenstva. Dubrava je pobjedom nad Cibionom osigurala osmo mjesto, posljednje koje vodi i play off, dok će...

Prva dugoročna prognoza za ljeto, evo što čeka...

Otprilike mjesec i pol dana prije kraja proljeća meteorološki servis Severe Weather Europe objavio je svoju prvu dugoročnu prognozu za ljeto. Ovaj se servis...

NAJNOVIJE

Hrana koju kupujemo od 2030. više neće izgledati isto

Ivan Shapovalov viceprvak države u hrvanju grčko-rimskim stilom, Petar Erceg brončani

Još revijalna utakmica i za Šibenku je kraj sezone, koja nikako nije za zaborav, treba je dobro zapamtiti da se nikad više ne ponovi

Prva dugoročna prognoza za ljeto, evo što čeka Hrvatsku