Posljednjih dana na društvenim mrežama i u medijima intenzivirana je promotivna kampanja povodom otvaranja prve trgovine Eurospina u Hrvatskoj, piše Poslovni.hr.
– Kupci koji su upoznati s Eurospin trgovinama u Italiji i Sloveniji, s oduševljenjem su dočekali vijest o dolasku novog hrvatskog lanca talijanskih korijena. Pod motom Pametna kupnja, vrata prve hrvatske Eurospin trgovine otvaraju se u Zadru, 13. kolovoza – stoji u Eurospinovoj objavi.
Eurospin je osnovan 1993. u Italiji i među vodećim je diskont trgovinama u ovom dijelu Europe. U Italiji i Sloveniji imaju više od 1.000 trgovina.
– S više od 2.500 artikala vlastitih robnih marki, Eurospin nudi cjelovit asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda: od provjereno kvalitetnih mesnatih proizvoda u odjelu mesnice, ukusnih delikatesa, svježih pekarskih proizvoda pekarnice, voća i povrća, do odjeće, kućanskih aparata i ostalih artikala za svakodnevnu upotrebu – navode te dodaju kako je specifičnost njihovih trgovina da prodaju isključivo Eurospin robne marke, ali i najavljuju kako će dati prostor i domaćim proizvodima.
U Eurospin trgovinama ne postoje klasični brandovi koji se nalaze u svim ostalim supermarketima, već samo proizvodi koje je tim stručnjaka Eurospin dizajnirao i pažljivo odabrao za svoje kupce, putem mreže odabranih partnera.
Na svojoj službenoj internet stranici, talijanski lanac diskontnih trgovina koji dolazi u Hrvatsku Eurospin pohvalio se podacima talijanske udruge potrošača (Altroconsumo) koja tvrdi da prosječna obitelj može godišnje uštedjeti 32.412 kuna kupuje li u Eurospinovim diskontima, umjesto u konkurentskim trgovinama.