Više

    S novim ulaganjima Solarisa, Šibenik se stavlja uz rame Dubrovniku, Opatiji i Zagrebu

     

    Najbolji hoteli poznatih brendova Solaris Resorta i Milenij hoteli iz Opatije, od iduće će godine poslovati pod imenom Amadria Park. Novi brend, koji naglašava dugu tradiciju i obiteljske vrijednosti kao slijed višegodišnjih ulaganja u hotelske kapacitete, uvođenje novih sadržaja i podizanja kvalitete usluge, predstavili su danas u Zagrebu Goran Zrilić, član Uprave Amadria Parka, brend menadžerica Katarina Lilić i Ela Komlen, članica Uprave.

    Novi brend postupno će se uvoditi na tržište tijekom 2017. godine, a obuhvatit će hotele visoke kategorije sa četiri i pet zvjezdica. Od Solarisovih hotela, pod Amadria Parkom bit će Ivan, Jure i Andrija, dok su iz opatijskih Milenij hotela uključeni Milenij, Sveti Jakov, Royal, Grand hotel 4 opatijska cvijeta te Agava.

    – Solaris slavi 50 godina postojanja. Značajna je to obljetnica tvrtke i pokazatelj velike tradicije, posebice u našoj djelatnosti. Izgradnja novog brenda velika je potvrda kvalitete Solarisa koju smo uspjeli nametnuti na tržištu, dokaz da smo prihvaćeni i da cjelokupnu kvalitetu sada prezentiramo kroz Amadria Park. To je velika stvar kako za Solaris, tako i za Šibenik koji se, zahvaljujući promišljanjima lokalnih vlasti, razvija na pozitivan način, kazao je Zrilić na današnjoj konferenciji.

    15241917_10208920122737852_2819651762150280394_n

    Među prvim najznačajnijim potezima koje Amadria Park namjerava učiniti jest izgradnja Konvencijsko-konferencijskog centra, prvog takvog u Hrvatskoj koji predstavlja potpuno drugačiji pristup organizatora prema sudionicima i njihovim potrebama. Naime, kongresni prostori u pravilu su prenamijenjeni, ali kao takvi ne mogu odgovoriti na zahtjeve organizatora. U namjenskom konferencijskom centru, pak, bit će moguće organizirati evente od konferencija do banketa.

    – Riječ je o centru koji će se prostirati na šest tisuća kvadrata, imat će 11 dvorana i glavnu u koju stane 1.500 ljudi. Podrazumijevat će kompletnu tehničku podršku, izložbeni prostor, popratnu dvoranu za medije, svu sudionicima potrebnu infrastrukturu, jednokrevetne sobe za svakog sudionika ponaosob, ali i 1.500 parkirnih mjesta. Namjenskim konvencijskim centrom cilj nam je proširiti pred i posezonu, otvoriti nova radna mjesta i time povećati imidž Šibenika i Solarisa, kako bismo i dalje nastavili dokazivati našu kvalitetu, najavio je Zrilić.

    15284059_10208920122337842_2475703999144229660_n

    S ostvarenih 1,3 milijuna noćenja i 550 milijuna kuna prihoda, Solaris sa sadašnjih 1.060 zaposlenika odnosno 1.600 djelatnika zajedno s Opatijom, namjerava zaposliti dodatan broj ljudi.

    – Smatramo se stabilnom tvrtkom, ti objekti su prepoznati na tradicionalnim tržištima Njemačke, Austrije i Italije i ostalih, stoga očekujemo stabilan programirani rast kao i do sada. Djelatnici su važna karika u cijeloj priči, i cilj nam je povećati mjesece njihovog rada kako bismo ih još bolje mogli obučavati i podizati njihovu kvalitetu, objašnjava član Uprave novog brenda Amadria Park.

    U konvencijski centar ukupno će biti uloženo 58 milijuna kuna, od čega će Solaris uložiti 25 vlastitih sredstava, a ostalo će ‘pokriti’ dugoročni kredit.

    – Solaris prima 7.600 gostiju i velika je potreba za radnom snagom, pa se nadamo da ćemo moći zaposliti još više ljudi. U budućnosti u planu je i hotel za djelatnike, jer bi trebali doći do 1.700 radnika. Naša je prirodna želja da radimo cijelu godinu,  a za to morate imati ‘poklopljeno’ par stvari. Jedna je proizvod koji nudite na 12 mjeseci, a druga je destinacija. To je sinergija bez koje cjelogodišnji rad nije moguć. Dalmacija, s druge strane, sigurno treba i treću stvar, a to su avio linije koje se sve više otvaraju, najavljuju iz Britanije, Njemačke, Italije, i Šibenik je strateški u tom smislu odlično pozicioniran, optimističan je Zrilić, nadajući se da će Amadria Park svojom ponudom i kvalitetom usluge pozitivno utjecati na daljnji razvoj i pozicioniranje Opatije i Šibenika kao poželjnih turističkih i kongresnih destinacija.

    Novi hrvatski brend hotela nastojat će se još snažnije pozicionirati na domaćim i stranim tržištima, te još više naglasiti jedinstvenost hotela u grupaciji, poručila je članica Uprave Ela Komlen.

    – Ime ‘Amadria Park’ predstavlja složenicu od riječi ‘amare’, ‘adria’ i ‘park’ i označava ljubav prema Jadranskom moru i sklad s prirodom, što je vidljivo i u stiliziranom listu koji se pojavljuje kao znak novog brenda. To je znak nastavka ulaganja u kvalitetu rada i bolje uvjete našim zaposlenicima. Te vrijednosti odnos su prema zaposlenicima i oznaka su autentičnosti, jer držimo do tradicije koju ne želimo upotrebljavati korporativno, nego individualno, objasnila je Komlen.

    15253567_10208920124017884_5595541992121171200_n

    Amadria Park temelji se na slobodi izbora između različitih kvalitetnih opcija, stalnom unaprjeđenju razine usluge i osobnom pristupu svakome gostu.

    – Cilj nam je gostima koji dolaze na odmor pružiti toplu, obiteljsku atmosferu, poručila je Katarina Lilić, brend menadžerica Amadria Parka.

    Uz novi brend bit će povezani i dodatni sadržaji, Gastro World, Royal beach Club, Dalmatinsko Etno selo, En Vogue beach club, Galija i Aqua park Dalmacija. Nazivi Solaris i Milenij koristit će se za ostale hotele i proizvode koji će, planiraju, tijekom iduće tri godine biti obnovljeni i integrirani u novi brend.

    15267928_10208920122897856_5098173394609739017_n

    – Hotel Milenij perjanica je cijele grupe. Svaka godine intenzivno ulažemo u njega i prepoznati smo i šire od Kvarnera. Spajanje s prekrasnim Šibenikom daje novi zamah, jer obje destinacije rade prekrasno. Imamo kvalitetne djelatnike koji zapravo imaju prvi kontakt s našim gostima. Posebno smo poznati po gastro ponudi, čokoladama, a rekonstruiramo i novu vilu koja će postati restoran. Ulaže se u postojeći konferencijski centar koji će se zvati 26/7, simbolično povezan s Danom grada Opatije, ali i vremenom koje sve više dobiva na značaju. Najviše pažnje pridajemo zaposlenicima jer su oni nosioci brenda. Bez njihova odnosa prema gostima i znanja – nema zadovoljnog gosta i obrnuto, zaključila je Komlen.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Objavljeni detalji slavljeničke turneje Bijelog dugmeta: Evo kada...

    Bijelo dugme, jedan od najvećih rock and roll sastava s područja bivše Jugoslavije, ove i iduće godine slavi 50. rođendan dugoočekivanom turnejom nazvanom “Doživjeti...

    Prominjani u pripremama za tradicionalne 67. Prominske igre...

    Prominske igre – tradicionalna kulturno-sportska manifestacija kojom Prominjani njeguju tradiciju svojim predaka i čuvaju od zaborava običaje i navike svojih starih, koji su svake...

    Beogradski Proto Tip stiže u Šibeniku, a za...

    U sklopu glazbenog programa 'Nevidljiva scena' u subotu, 27. travnja u 21.30 sati u klubu Azimut, koncert će održati beogradski bend Proto Tip kojeg...

    ‘Flora Dalmatica’: Za vikend akcija čišćenja, izrada hotela...

    Treću godinu zaredom, u okviru programa festivala prirode 'Flora Dalmatica' nastavlja se radionica čišćenja i uređenja zelene površine ispod vanjskog igrališta OŠ 'Juraj Dalmatinac'...

    NAJNOVIJE

    Objavljeni detalji slavljeničke turneje Bijelog dugmeta: Evo kada će biti prvi koncert u Hrvatskoj

    Bijelo dugme, jedan od najvećih rock and roll sastava s područja bivše Jugoslavije, ove i iduće godine slavi 50. rođendan dugoočekivanom turnejom nazvanom “Doživjeti...

    Prominjani u pripremama za tradicionalne 67. Prominske igre u Oklaju

    Prominske igre – tradicionalna kulturno-sportska manifestacija kojom Prominjani njeguju tradiciju svojim predaka i čuvaju od zaborava običaje i navike svojih starih, koji su svake...

    Beogradski Proto Tip stiže u Šibeniku, a za sve je ‘kriva’ Nevidljiva scena

    U sklopu glazbenog programa 'Nevidljiva scena' u subotu, 27. travnja u 21.30 sati u klubu Azimut, koncert će održati beogradski bend Proto Tip kojeg...

    ‘Flora Dalmatica’: Za vikend akcija čišćenja, izrada hotela za kukce, sajam razmjene bilja i predstavljanje prve ‘Biljkoteke’

    Treću godinu zaredom, u okviru programa festivala prirode 'Flora Dalmatica' nastavlja se radionica čišćenja i uređenja zelene površine ispod vanjskog igrališta OŠ 'Juraj Dalmatinac'...