Petominutne emisije 'Safe harbour'

HTZ će na Nautical Channelu promovirati najbolja nautička mjesta na Jadranu. Među njima Šibenik, Vodice i Murter

Šibenik, Murter i Vodice, uz još 17 hrvatskih nautičkih destinacija, promovirat će Hrvatska turistička zajednica kroz 20 petominutnih emisija ‘Safe harbour’ na Nautical Channelu kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta.

– Hrvatska je i ove godine dokazala da je jedna od najboljih nautičkih destinacija Mediterana. U ljetnom dijelu godine nautički charter ostvario je 70 posto prošlogodišnjeg rezultata, a s obzirom da je nautika tražen proizvod, koji u aktualnoj situaciji gostima omogućava tražen osjećaj sigurnosti i privatnosti, promovirat ćemo je i u posezoni – istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napomenuvši kako je u dosadašnjem dijelu rujna ostvareno gotovo 200 tisuća noćenja u nautičkom charteru.

Osim turističke ponude samih destinacija, kroz emisije će se predstaviti različite atrakcije i zanimljivosti za nautičare, sigurne luke i uvale, marine te bogata hrvatska eno-gastronomska ponuda. Poseban naglasak u emisijama stavljen je na izvrstan hrvatski prometni položaj i blizinu emitivnih tržišta, a boravak na nautičkim plovilima istaknut je kao jedan od najsigurnijih oblika smještaja.

Inače, Nautical Channel nastao je 2011. godine, spajanjem Sailing Channela i Yacht&Sail kanala, a emitira se putem više stotina poznatih svjetskih platformi, a sadržaj je usmjeren na jedriličarske i nautičke sportove, surfanje, kite-boarding, nautičke novosti, putovanja i intervjue sa poznatim sportašima.

 

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.