U srijedu, 25. ožujka, otvorio se u prostoru Gotičke dvorane Muzeja grada Splita (Papalićeva 1) 8. SKUP MUZEJSKIH PEDAGOGA HRVATSKE s međunarodnim sudjelovanjem pod nazivom RELACIJE I KORELACIJE.
Sekcija za muzejsku pedagogiju i kulturnu akciju Hrvatskog muzejskog društva po 8. put okuplja muzejske stručnjake koji se bave muzejskom edukacijom.
Kroz četiri tematska bloka na Skupu će se obrađivati Relacije i koleracije i to: muzejska pedagogija u koleraciji s novim trendovima i interesima, potrebama i zahtjevima posjetitelja, sa školskim kurikulumom, s društvenim vrijednostima i s novim tehnologijama, metodama rada i razvojem struke.
U radu Skupa sudjeluje 100-tinjak sudionika iz 55 muzeja iz Hrvatske i inozemstva među kojima i predstavnica Gradskog muzeja Drniš.
Drugoga dana, 26. ožujka, 8. skupa muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem Antonia Tomić izložila je rad na temu ‘Blok-sat: Muzej’. Prvim blokom predavanje dominirala je tema međusuradnje obrazovnih institucija i muzeja te načina na koje tu suradnju učiniti još boljom i uspješnijom.
Djeca znanja i vještine najbolje usvajaju kroz igru i praktičan samostalan rad, u korelaciji s školskim kurikulumom muzeji mogu pomoći da učenje bude zabavnije, cjelovitije i uspješnije.
Osmi skup završio je jučer, u subotu, 27. ožujka.