Među 15 dobitnika natječaja #prviput kojim Zagrebačka banka daje podršku malim poduzetnicima u turizmu, tri su dobitnika iz Dalmacije, a među njima je i OPG Campanelo. Dobitnici su osvojili sveobuhvatnu promociju svoje turističke ponude na digitalnim kanalima.
OPG Campanelo , koji se smjestio u Sučićima, pruža gastronomski koncept s namirnicama koje su uzgojene isključivo na imanju, a u čijem vođenju sudjeluje cijela obitelj Sučić.
U sklopu imanja nalazi se konoba u kojoj chef Mate Sučić priprema razna mediteranska jela, od povrća i voća uzgojenog u vrtu imanja ili mesa koje je također iz kontroliranih uvjeta i prirodno uzgojeno na imanju. Tako posjetitelji konobe imaju priliku sami odabrati ili ubrati namirnice za svoje jelo.
Mate je u prošlogodišnjem intervjuu za Šibenski portal kazao kako mu je inspiracija njegov djed.
– Moj dida sa 92 godine radi vino i kopa vinograd i on mi je velika motivacija u životu jer se u svom životu teško naradio, ali to ne znači da nije bio sretan. U radu je spas, a mi smo tu obiteljski zajedno u obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu koje vodimo već 19 godina. Ja sad imam i svoj restoran ovdje, ali uvijek smo tu jedan za drugoga kad zatreba pomoć. Meni je ovo centar života, tu sam odrastao i baš tu želim graditi karijeru o kojoj će se pričati – rekao je tada 24-godišnji Mate.
Osim marketinške kampanje, pobjednici natječaja, ali i svi ostali, bit će uvršteni i na posebnu interaktivnu kartu prviput.hr, koja je zamišljena kao jedinstveno mjesto s informacijama o neotkrivenoj turističkoj ponudi Hrvatske.
Platforma će osim malim poduzetnicima, služiti i domaćim gostima da na jednome mjestu imaju objedinjene informacije o zanimljivim lokacijama, uslugama i turističkim proizvodima.