Iza Rogoznice i okolice jedna je vrlo uspješna turistička godina, bar što se statistike tiče. Osim što gosti više dolaze i dulje ostaju, brojke govore da je u prvih jedanaest mjeseci ove godine na rogozničkom području ostvareno gotovo pola milijuna noćenja.
VELIKI PORAST
– Od početka godine do studenog imali smo ukupno prijavljeno 59.738 gostiju, odnosno 462.201 noćenje. U usporedbi s prošlom godinom kada su u istom periodu prijavljena 45.383 gosta i 364.849 noćenja, ostvaren je porast od 31,6 posto po pitanju broja gostiju, te 26,7 posto po broju noćenja. Dakle, možemo s velikim zadovoljstvom zaključiti da je iza nas jedna iznimno uspješna godina, te imamo pravo na optimizam u očekivanju ostvarenja ‘magične’ brojke od pola milijuna noćenja u sljedećoj godini – kazao je Mario Mladinić, direktor Turističkog ureda Rogoznice. Posebno su statistički zanimljiva posljednja dva mjeseca.
– U listopadu smo imali ukupno prijavljena 333 gosta, koji su ostvarili 2.034 noćenja, što je u usporedbi s prošlom godinom iznimno velik porast od čak 233 posto po pitanju broja gostiju, te ogromnih 620 posto po broju noćenja. U 11. mjesecu imali smo registrirana 52 gosta i ostvarenih 109 noćenja, što je 73 posto više nego lani po broju gostiju, odnosno 98 posto po broju noćenja. Istina, u 10. i 11. mjesecu govorimo o manjim brojkama koje nemaju veliku težinu u ukupnoj masi ostvarenih noćenja na godišnjoj razini, ali su one svakako indikativne. Govore nam da sve više gostiju dolazi u Rogoznicu u posezoni, te da je njihov boravak u destinaciji sve dulji – nastavlja Mladinić. Tvrdi da je to dokaz da napreduju u dobrom smjeru te da koncept promocije Rogoznice daje dobre rezultate.
SRCE DALMACIJE
– Što nam je cilj? Prije svega, to je pozicioniranje Rogoznice kao jedne izuzetne i prepoznatljive destinacije na turističkoj karti Hrvatske, destinacije koju se isplati posjetiti i izvan same ‘špice’ turističke sezone – poručuje Mladinić. Turistički djelatnici već punom parom rade na pripremi iduće turističke sezone, a odmah nakon Nove godine očekuje ih mnoštvo međunarodnih turističkih sajmova gdje će promovirati ‘srce Dalmacije’
– Ovih dana dovršili smo izradu i tisak novog prospekta Rogoznice s čijom prezentacijom krećemo po inozemnim turističkim sajmovima kroz tjedan ili dva. Naši promidžbeni materijali bit će poslani na većinu sajmova gdje nastupa HTZ i TZ šibensko-kninske županije, a predstavnici TZ Rogoznica bit će osobno prisutni na sajmovima u Hannoveru, Londonu, Barceloni, Gdanjsku i Bratislavi – obrazlaže Mladinić.