Za 28 pomoćnika u nastavi u sedam šibenskih osnovnih škola Grad Šibenik je uspješno uzeo novac Europskog socijalnog fonda. Ukupna vrijednost projekta je procijenjena na nešto više od pet milijuna kuna, a Grad je ostvario oko 4,3 milijuna kuna, dok će se ostatak osigurati iz gradskog proračuna.
– Drugu godinu zaredom uspješno povlačimo sredstva za osiguranje pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju. Posebno nas veseli što je naša prijava ocijenjena najvišim mogućim bodovima te čestitam svima koji su radili na ovom projektu – kazao je gradonačelnik Željko Burić.
U sklopu projekta osigurat će se rad 28 pomoćnika u nastavi za učenike u sedam osnovnih škola na području grada Šibenika.
– Cilj ovog projekta je osigurati podršku učenicima s teškoćama u razvoju za kvalitetno uključivanje u redovni odgojno-obrazovni sustav kroz uvođenje educiranih pomoćnika u nastavi. Osim toga, 28 osoba dobiti će priliku zaposlenja te steći nove vještine kroz edukaciju i iskustvo u radu s djecom. Također, Grad Šibenik zaključio je javni poziv za pomoćnike u nastavi, a intervju s kandidatima očekuje se do konca kolovoza – istaknuo je zamjenik gradonačelnika Paško Rakić.
Pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Mirjana Žurić kazala je kako Grad Šibenik od samog početka participira u projektu pomoćnika u nastavi te uspješno koristi europska sredstva. Koordinator projekta Mate Petrović iz odjela za društvene djelatnosti naglasio je kako se ovogodišnji projekt razlikuje od dosadašnjih jer se novac za rad pomoćnika u nastavi osigurava na period od četiri godine.
– U sljedećoj školskoj godini bit će angažirano 28 pomoćnika u nastavi. Završetak projekta previđen je za srpanj 2021. godine do kada su osigurana sredstva za lakše praćenje nastave za ukupno 28 učenika s teškoćama u razvoju – rekao je Petrović te istaknuo kako su Gradu Šibeniku, u sklopu natječaja, osigurana i sredstva za rad koordinatora koji će upravljati svim aktivnostima za vrijeme trajanja projekta.
Među školama partnerima koje sudjeluju u projektu je i OŠ Juraj Šižgorić.
– Rješavanjem spomenutog problema kod učenika s teškoćama se pojačava osjećaj pripadnosti i samopoštovanja, emocionalnog funkcioniranja, uspješnije socijalizacije što dovodi do poboljšanja njihovih obrazovnih postignuća – zaklučila je Helena Grubišić defektologinja u OŠ Juraj Šižgorić.