Kako bi svima omogućili transparentan rad, nova općinska vlast Pirovca omogućila je ove turističke sezone restoranima, kafićima i barovima da prošire svoje vanjske štekate, a produžili su im i radno vrijeme.
– Svi danas imaju puno veće zakupljene površine. Zašto smo to učinili? Pa, jednostavno, željeli smo svima omogućiti da rade i zarade. Veći štekati rezultiraju boljim prihodima, a i vlasnici ugostiteljskih objekata upošljavaju više ljudi i svi su zadovoljni – kazao je Ivan Gulam, načelnik Općine Pirovac.
Tvrdi, sve je ovo samo početak turističkog razvoja ovog malog turističkog bisera smještenog na najzapadnijem dijelu Šibensko-kninske županije.
VLASTITO ISTRAŽIVANJE
– Naš osnovni problem je što mi ne znamo zašto uopće gosti dolaze u Pirovac, tko su oni, odakle su, koliko troše, što im se sviđa, a što ne. Nemamo strategiju razvoja turizma. Da bi uopće pristupili izradi tog važnog dokumenta, moramo odraditi vlastito istraživanje, po uzoru na tržišna istraživanja pod imenom TOMAS koje provodi Institut za turizam. To nam je u planu već iduće godine. Ona obuhvaćaju stavove i potrošnju turista za vrijeme ljeta, na jedrenju, kružnom putovanju, u tranzitu ili ciljanoj posjeti, a temelj su za izradu strategije razvoja turizma – naglasio je Gulam. Tvrdi da će ti podaci biti osnova ne samo za izradu strategije razvoja turizma općine, već i za samo brendiranje mjesta.
Podsjetimo, nedavno je u organizaciji TZ-a Pirovca u tom mjestu boravio i ‘tajni gost’ koji je ocijenio kvalitetu usluga restorana, barova, pošte, trgovina… Ukupni destinacijski rezultat bio je 68,93 posto, što je, tvrde u Turističkom uredu, dokaz da još uvijek ima dosta prostora za unaprjeđenje ponude i zadovoljstva gostiju.
SLABE TOČKE
– Svrha tajnog gosta je da očima turista ukaže na slabe točke i prednosti destinacije koju posjećuje, a i mi na osnovu istraživanja imamo jasnu sliku trenutne razine kvalitete usluge koja se pruža u svim objektima našeg mista. Nije nam cilj iznositi imena onih koji nisu postigli zavidne rezultate, već ćemo pohvaliti one najbolje – poručila je tada Marija Šparica, direktorica TZ Pirovaca.