Hrvatske ceste su do 27. prosinca otvorile postupak javnog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima o nacrtu natječaja za izvođača radova na projektu Rekonstrukcija raskrižja Zaton na državnoj cesti DC8 kod Šibenskog mosta.
Riječ je o zadnjem koraku pred raspisivanje tog natječaja za projekt procijenjene vrijednosti 5.100.000 kuna bez PDV-a, što bi trebalo značiti i njegovu skoru realizaciju.
– Nacrtom natječaja predviđen je rok za izgradnju od četiri mjeseca. To znači, kada bi natječajna procedura prošla glatko, bez žalbi, teoretski bi bilo moguće ići u radove već prije sezone. No, znajući kako se postupci javne nabave znaju oduljiti, realno je razmišljati da rekonstrukcija počne iza sezone i završi do kraja godine – kazala nam je Irena Mudronja, voditeljica Tehničke ispostave Šibenik Hrvatskih cesta.
U javnosti je poznato da dio mještana Zatona i Rasline nije zadovoljan tim projektom, mišljenja su da ne donosi bolje rješenje izlaza iz smjera Zatona prema Šibeniku te predlažu izgradnju rotora stotinjak metara zapadnije od postojeće lokacije. S druge strane, dogradonačelnik Danijel Mileta mišljenja je kako ne bi bilo dobro u ovoj fazi odustati od projekta i raditi novi jer je pitanje kada bi uopće rekonstrukcija tog nesigurnog raskrižja bila u planu Hrvatskih cesta.
– U ovom trenutku se potencijalne izvođače radova pita mišljenje o tekstu natječaja koje Hrvatske ceste planiraju objaviti, zbog mogućih korekcija i pojašnjenja. Nakon ovog postupka slijedi objava natječaja i izbor izvođača radova. To znači da će ovaj projekt biti realiziran prije izgradnje rotora u Njivicama i Mandalini za koje su u završnoj fazi izrade glavnih projekata i na Katastru su izrade parcelacijskih elaborata. Moja je procjena da bi, barem jedan od ta dva čvora, u sljedeća dva mjeseca mogao također u javno savjetovanje pred objavu natječaja – kaže Mileta.
Rekonstrukcija raskrižja za Zaton je u nadležnosti Hrvatskih cesta pa Mileta ponavlja kako bi, kada bi tražili poništenje aktualnog projekta, bilo pitanje kada bi to križanje ponovno došlo na red, što je rekao i na protekloj sjednici Gradskog vijeća.
– Taj projekt su radili prometni stručnjaci Hrvatskih cesta. Do sad sve što su radili pokazalo se jako dobro. Zabrinutost dijela ljudi vjerojatno postoji, a ni struka nikad nije bila unisona. Ono što, iz iskustva dogradonačelnika, mogu kazati jest da ako ovo rješenje sad ne bude išlo dalje, a sigurno je puno bolje, nego stanje koje je sad, pitanje je kad će se dočekati neko treće rješenje i hoće li uopće biti takvo kakvo zagovarate. Ono što mislim da treba dodati u tom rješenju je autobusno ugibalište – zaključio je tada Mileta.