Grad Šibenik je u svojim administrativnim granicama duplo veći od Zadra i nekoliko puta veći od Splita što čini projekt organizacije javnog gradskog prijevoza posebno zahtjevnim. Upravo zbog toga danas su gradonačelnik Željko Burić i članica uprave tvrtke Ernst & Young savjetovanje. Majda Pavleković potpisali ugovor o usluzi izrade studije organizacije i integracije javnog prijevoza u gradu Šibeniku. Ugovor je vrijedan milijun i 170 tisuća kuna bez PDV-a.
Projekt integrirane mobilnosti na području grada Šibenika za mnoge je još zagonetka i ne znaju ni dan danas što to točno znači pa je gradonačelnik Burić iskoristio priliku da pojasni ciljeve tog velikog projekta za grad i građane.
– Nakon Aglomeracije i Bikarca, opet ćemo biti jedni od rijetkih u Hrvatskoj koji žele napraviti suvremeni komunalni prijevoz koji nije samo to već kontroliranje svega onoga što spada u komunalnu infrastrukturu i komunalni standard. Krećemo u formiranje nove samostalne komunalne tvrtke za razliku od koncesijskog javnog prijevoza koji imamo u gradu, a koji je nezadovoljavajući. Potpisivanjem ovoga ugovora vidite da ne želimo raditi ništa stihijski, ne želimo donositi odluke zato što mi mislimo da su ispravne, nego, kao što smo postupali u svim segmentima razvoja ovog grada, konzultiramo struku. Dobit ćemo konačni odgovor kakav taj komunalni prijevoz mora biti u gradu koji ima 525 četvornih kilometara površine kako bi Šibenik bio grad 21. stoljeća – kazao je Željko Burić.
Faze projekta i konkretne odgovore koje bi trebala ponuditi ugovorena studija pojasnio je Petar Mišura, pročelnik Odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj.
– Projekt integrirane mobilnosti na području grada Šibenika ima pet komponenti. Prva je bila izgradnja podzemnog logističkog centra s garažom, druga je nabava 11 niskopodnih autobusa čija se isporuka očekuje krajem svibnja sljedeće godine, treća komponenta je izrada aplikacije za mobilni sustav koju provodi Gradski parking i bit će isporučena u veljači sljedeće godine. Ova studija je četvrta, a peta komponenta su digitalni info displeji za koju je u tijeku postupak javne nabave – kazao je Petar Mišura.
Studija za koju je danas ugovorena izrada trebala bi iz analize postojećeg stanja definirati novi model javnog gradskog prijevoza, financijske i operativne pokazatelje te modele ticketinga i informiranja. Rok za izradu je 10 mjeseci, a tvrtka Ernst & Young, koja ima već iskustvo upravo na takvim poslovima, taj je posao dobila na javnom natječaju.
– Sretni smo i ponosni što smo u prilici potpisati ovaj ugovor s Gradom Šibenikom. Cilj nam je, kao tvrtki, da pomognemo Republici Hrvatskoj na način da naša djeca budu sretna i da ostanu ovdje živjeti i razvijati se u svom punom kapacitetu. Da bi jedan grad mogao osigurati razvoj svoje djece jedan dio je svakako i osigurati im dobar javni prijevoz. Taj javni prijevoz će biti integriran, moderan, učinkovit, ekološki prihvatljiv – kazala je Majda Pavleković.