Privremeni semafori do kraja travnja

Čvor Rokići bit će gotov u roku: Preko novog nadvožnjaka iza Uskrsa

Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
Pratite nas i na društvenim mrežama:

U Hrvatskim cestama očekuju da će glavnina radova na čvoru Rokići biti završena sredinom lipnja, a već iza Uskrsa prometovat će se ponovno Jadranskom magistralom preko novog nadvožnjaka.

– Radovi napreduju odličnim tempom i vjerujem da će čvor biti izgrađen u planiranom roku. Mi kao investitori zadovoljni smo ozbiljnošću i profesionalnim pristupom Strabaga. Inače, rok za ishođenje uporabne dozvole je 17. kolovoza što znači da fizički radovi moraju biti završeni ranije, vjerojatno tijekom lipnja – kazao nam je Nenad Goleš, voditelj projekta iz Hrvatskih cesta.

Na trasi Jadranske magistrale već se uzdiže konstrukcija novog nadvožnjaka na koji će se uskoro vratiti promet.

– Preko novog nadvožnjaka na Jadranskoj magistrali vozila će krenuti već iza Uskrsa, a do kraja travnja trebali bi biti završeni i radovi na drugoj strani magistrale do kada će još uvijek biti postavljeni privremeni semafori. Mislim da će na kraju ovakvim prometnim rješenjem svi biti zadovoljni – zaključio je Goleš.

Inače, radove od kolovoza prošle godine izvodi Strabag, a još početkom studenoga izgrađena su tri pothodnika na prostoru Rokića kojima su pješački povezani prostori između novih cesta. Pješački pothodnici su planirani u projektu kako bi danas-sutra Grad Šibenik mogao i te prostore mogao iskoristiti i privesti funkciji za koju se odluči.

Podsjetimo, Strabag je s Hrvatskim cestama 29. lipnja prošle godine sklopio ugovor za izgradnju čvora Rokići, u kolovozu su i službeno otvorili gradilište prvim pripremnim radovima za rekonstrukciju tog vrlo frekventnog ulaza u Šibenik. Investicija je vrijedna oko 29 milijuna kuna, a Hrvatske ceste u potpunosti financiraju taj iznos. Ugovorni rok izvođenja radova je 12 mjeseci.

Rekonstrukcija čvora Rokići obuhvaća izgradnju raskrižja u dvije razine i to u urbanom prostoru Šibenika što znači da će, uz rješavanje prometnih tokova, značiti i izgradnju javne rasvjete, pješačkih staza, oborinske odvodnje, a dijelom i rekonstrukciju postojeće gradske infrastrukture.

FOTO: Nino Milin
FOTO: Nino Milin

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.