Tradicija duga preko 60 godina

Vinoplod na Baroneu prezentirao novo ruho svojeg najpoznatijeg proizvoda

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vinoplod Vinarija u srijedu je na Baroneu javnosti predstavila novo ruho svojeg najpoznatijeg proizvoda Lux Extra Travarica. Proizvod je to koji mnogi smatraju jednim od najreprezentativnijih šibenskih, ali i hrvatskih suvenira jer u samoj boci nalazi se katedrala sv. Jakova.

Redizajn Lux Travarice, prema riječima predsjednika Uprave Krešimira Lokasa, uvelike pokazuje put kojim zadnjih godinu i pol kroči Vinoplod Vinarija.

– Ovaj proizvod, između ostalog, svojim dizajnom pokazuje duboku povezanost Vinoploda sa Šibenikom u tradiciji dugoj preko 60 godina. Upravo tu čvrstu povezanost sa šibenskim krajem i naslijeđem smatramo jednom od najvećih vrijednosti Vinoploda i na tome gradimo njegovu budućnost. Budućnost koja je opet optimistična i puna potencijala jer s ulaskom Badela 1862 u vlasništvo Vinoploda započeo je oporavak koji je ubrzo postao vidljiv i kojim osiguravamo dugoročnu održivost poslovanja. Iskoristi ćemo sve mogućnosti i prilike da svojim poslovanjem i aktivnostima podržimo daljnji turistički i gospodarski razvoj grada. Ovaj premium proizvod kao jedan od suvenira, te otvaranje vinske kušaonicei naše vinarije posjetiteljima, to potvrđuje – kazao je Lokas.

Spomenimo još kako je predstavljanje nove Lux Extra Travarice pratio nastup sopranistice Nere Gojanović uz klavirsku pratnju Gordane Pavić.

Predstavljanju su nazočili i brojni uzvanici, među njima biskup Tomislav Rogić, biskup u miru Ante Ivas, zamjenica župana Iris Ukić Kotarac i dogradonačelnik Danijel Mileta.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.