‘Život uzme, Mojati vrati’

Zlarin i Murter kao inspiracija: Upoznajte Jelku, Karla i Iru, kreativni trio koji stoji iza brenda Mojati

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Domaći dizajnerski koncept brand Mojati nedavno je predstavio jedinstvenu ljetnu kolekciju inspiriranu s osam hrvatskih otoka pod nazivom ‘Život uzme, Mojati vrati’. Kreativni trio iza brenda Mojati je za ovogodišnju ljetnu sezonu pripremio različite modele ručno rađenih končanih narukvica s privjeskom te majica kratkih rukava i sweatshirte koji sadrže baršunaste motive i oblik otoka Murtera, Zlarina, Hvara, Brača, Visa, Korčule, Galešnjaka i Lokruma. Koncept brend Mojati nastao je 2017. godine, kao projekt dvije najbolje prijateljice s velikim snovima i beskrajnim idejama čiji je i danas cilj uhvatiti dobre vibracije iz svih krajeva svijeta i pohraniti ih u jednom Mojati proizvodu. Začetnice brenda su studentica arhitekture Jelka Margarita Bogdanić i studentica prava Ira Pećarević, a timu se kasnije pridružio i student dizajna Karlo Jelić. Danas Mojati predstavlja prepoznati brend na hrvatskom tržištu s vjernom publikom i velikim planovima za budućnost.

Nitko od njih porijeklom nije iz Šibensko – kninske županije, no vezani su za nju velikom ljubavlju, mnoštvom prijatelja i lijepih uspomena.

– Budući da nam je ovo prva ‘malo drugačija’ ljetna kolekcija, birali smo otoke koji su nam bliski, koje smo najčešće posjećivali. U ponudi već imamo razne narukvice s motivima grada Zagreba pa smo odlučili krenuti sa jednim manjim zalogajem, vidjeti kako će naša publika reagirati na naš novi proizvod pa potom širiti ponudu po željama naših kupaca.
Nastojat ćemo našu ljetnu kolekciju otoka proširiti dogodine, a najviše upita dobili smo za Krk, Rab i Šoltu – kazali su nam.

Hrvatska broji 1185 otoka, od kojih je 66 nastanjeno i svaki ima neku svoju posebnu priču. Tako i svaki komad nakita i odjeće iz nove kolekcije predstavlja otok iz kojeg crpi inspiraciju i to na način da odražava ono što je specifično za baš tu destinaciju. Tako je primjerice za Murter karakteristična tirkizna boja mora, a Zlarin je poznat po svojim crvenim koraljima za koje se vjeruje da imaju ljekovita svojstva te simboliziraju ljubav i predanost. Ovom kolekcijom Mojati ujedno njeguje i ljepote Hrvatske te promovira njezino prirodno bogatstvo i kulturnu raznolikost.

Njihova publika, govore nam, uvijek s oduševljenjem prihvaća njihove nove dizajnerske komade pa tako i ovaj put. Primili su mnoštvo narudžbi i vesele se svakoj.

– Trudimo se sve važne i posebne trenutke pretakati u naše proizvode – najznačajniji je možda bila upravo katedralica kojom sm htjeli i, smatramo, uspjeli zarobiti i takav trenutak pa makar on bio po svojoj prirodi tužan i loš i ponuditi našoj publici simbol
zajedništva i prijateljstva i u najtežim trenutcima – podsjećaju na narukvicu s motivom zagrebačke katedrale nakon prošlogodišnjeg potresa.

Svo troje su pred kraj fakulteta, Mojati im je i dalje ‘posao uz fakultet’ te se u sam brend može uložiti još jako puno vremena i rada koji bi u konačnici i rezultirali većim prihodom.

– To nam je i plan za budućnost! Planiramo svakodnevno razvijati naš brend u skladu
sa željama naših kupaca i inspiracijom koju crpimo iz svakodnevnih događaja.
U sve proizvode ulažemo jednaku količinu ljubavi, rada i truda, teško nam se opredijeliti za najdraži. Nova ljetna kolekcija s otocima nam je posebno draga jer je ‘malo drugačija’ od ovih dosadašnjih pa nam je posebno i draga! Naša publika pokazala je jako velik interes za naše majice i veste što nas je naravno navelo na ideju da na iste stavimo još neke stare, a možda i nove motive – bacamo se na posao – otkrivaju planove.

 


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.