Provjerite koji su to

Nije vaga: Pet bitnih pokazatelja dugoročnog gubitka kilograma

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Kada krenemo u proces mršavljenja, vaga nam se čini kao prvo i jedino pomagalo kojim ćemo pratiti svoj napredak. Međutim, postoje pokazatelji koji će nam dati pravu sliku o našem tijelu, čak i ako se brojevi na vagi ne miču, piše Zadovoljna.hr.

Vaga mjeri sve: naše mišiće, kosti, masnoće, organe, hranu i vodu koja je u tom trenutku u našem organizmu i upravo zato ta brojka može biti varljiva.

Također, vaga ne odražava promjene koje se događaju u vašem tijelu. Primjerice, ako ste u svoju rutinu uveli trening snage i kardio vježbe, stvorit ćete nemasno mišićno tkivo istovremeno gubeći masnoće. U tom se slučaju broj na vagi možda neće promijeniti iako ste naočigled vitkiji.

Vaga ne može razlikovati masnoću od mišića. To znači da osoba može imati nisku tjelesnu težinu, ali i dalje imati nezdravu razinu tjelesne masti.

Usredotočenost na težinu može zasjeniti pozitivne rezultate koje postižete, poput gubitka masnog tkiva, veće izdržljivosti i veće razine energije pa je upravo zato bolje usredotočiti se na druge aspekte promjene, a to možete učini na sljedeće načine.

Više pročitajte OVDJE.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.