Plan za ljeto

Lakše ne može: Plan hodanja od četiri tjedna koji topi kilograme

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

O prednostima hodanja pisali smo puno puta. Jedna od tih prednosti definitivno je lakoća izvođenja jer mnogima se, za razliku od drugih aktivnosti, lako natjerati na izlazak u šetnju pa čak je i odraditi s guštom.

Ipak, ako želite povećati potrošnju kalorija tijekom šetnji i brže gubiti kilograme, obična šetnja nije dovoljna, javlja Zadovoljna.hr.

Bilo da ste tek na početku, da se vraćate s duge stanke ili ste redoviti šetač, u nastavku donosimo plan u trajanju od četiri tjedna koji će maskimizirati vaše rezultate. Plan će vam pomoći da tijekom jedne sesije sagorite 200 do 300 kalorija uz napomenu da točna broj potrošenih kalorija ovisi o pojedincu, sastavu tijela, razini napora.

Više pročitajte OVDJE.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.