Županija pozvala prometnu inspekciju u ATP!

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Prometna inspekcija će, prema nalogu Županije šibensko-kninske, uskoro pročešljati vozni park šibenskog Autotransporta. Ukoliko inspektori utvrde da je tehnička neispravnost javnih prometala te prijevozničke tvrtke pravilo, a ne iznimka, Županija će ukinuti izdanu koncesiju za linije kojima prometuju neispravni autobusi, te će putem natječaja pronaći novog koncesionara. Radikalni potez županijskih službi za Šibenski tjednik potvrdio je Novica Ljubičić, pročelnik Ureda župana, obrazloživši kako će Županija poslati upit prometnoj inspekciji u kojem će tražiti očitovanje inspektora o situaciji u ATP-u. Epilog je sve to akcije šibenske prometne policije koja je prošlog četvrtka i petka, doznajemo iz PU šibensko-kninske, zaustavila i, nakon kontrole tehničke ispravnosti, iz prometa isključila deset autobusa šibenskog Autotransporta. Tijekom iste akcije zaustavljeno je i šest autobusa drugih prijevoznika, međutim svi su bili ispravni i pušteni su u promet.

PRESTARA VOZILA

Načelnik PU šibensko-kninske Ivica Kostanić će kazati kako je policijska akcija bila inicirana anonimnom prijavom kako na županijskim prometnicama voze neispravni autobusi, no kako se pokazalo da su samo autobusi šibenskog ATP-a bili tehnički neispravni.

– Problem je u starosti ATP-ovih autobusa koja prelazi 15, čak i 20 godina, zbog čega je njihova tehnička ispravnost upitna. Nama je na prvom mjestu sigurnost putnika i oko toga ne bi trebalo biti spora – na cestu mogu samo tehnički ispravna vozila, a osobito se ovo odnosi na autobuse koji prevoze učenike – kazao je Kostanić. Dodao je kako bi se trebalo postaviti pitanje onome tko izdaje koncesije što se može učiniti da se ovi problemi izbjegnu. Nije to, naime, bio prvi put da se autobusi šibenskog autotransporta zbog tehničke neispravnosti isključuju iz prometa. Prisjetit ćemo se kako su lani u nekoliko navrata odlukom policije ATP-ovi autobusi uklanjani s ceste, a kulminiralo je na ljeto kada su u srpnju isključena dva autobusa. Potom, u srpnju 2010. jedan se ATP-ov autobus zapalio, a isto se dva puta zbog kvarova na električnim instalacijama dogodilo i u prosincu iste godine.

‘IMALI SU NOVE AUTOBUSE’

Iz Županije su, očigledno je, svjesni problema s voznim parkom njihovog koncesionara linijskog prijevoza, međutim dvoje kada je riječ o koncesiji za đački prijevoz. Županija, naime, svake godine ATP-u na račun održavanja linija za učenike šest osnovnih škola čiji je Županija osnivač, plaća 1 820 000 kuna. Ova se sredstva na temelju natječaja koji je lani proveden u srpnju, uplaćuju iz decentraliziranih sredstava Županija, a ATP, prema riječima pročelnika Ureda župana Novice Ljubičića, dobiva još i većinu od 400 tisuća kuna subvencija za prijevoz učenika srednjih škola. No, upitan da komentira zašto je Županija uopće izdala koncesiju tvrtci koja je u posljednje vrijeme najpoznatija po kvarovima i ekscesima na prometnicama, Ljubičić će kazati kako su na natječaj prijavljeni samo ispravni autobusi koji su zadovoljavali sve standarde, te kako ne zna što se tim autobusima dogodilo u međuvremenu.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.