Marijo Mladinić, novi direktor TZ Rogoznica najavljuje: Naše mjesto bit će izniman turistički brand!

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Zaštitne mreže u moru, osam kemijskih wc-a, te pet svlačionica nova je oprema na rogozničkim plažama. Sve to promptno je postavila Turistička zajednica, koju odnedavno vodi mladi ekonomist Marijo Mladinić.

– U vrlo kratkom roku uveli smo nekoliko stvari koje su godinama nedostajale Rogoznici. Napokon smo osigurali desetak plaža za kupače, a umjesto da unajmljujemo svlačionice, izradili smo vlastite i one će uskoro biti postavljene – govori Mladinić.

Preuzevši ured nakon Franke Karabatić, Mladinić je odlučio uvesti niz promjena i u kulturno ljeto.

– Godinama se ponavljala ista špranca sastavljena od lokalnih klapa, bendova i folklora. Organizirali smo nova događanja – kaže novi direktor rogozničke turističke zajednice.

ZA SVAKOG PONEŠTO

Rogoznica će ovo ljeto biti domaćin Jadranskih igara, koje prenosi HRT. Tijekom srpnja bit će održan trodnevni Hit records party – 12. srpnja koncert će održati Baruni, 13. srpnja nastupa Tomislav Bralić sa zadarskom klapom Intrade, a 14. ovog mjeseca Rogozničane i njihove goste očekuje grupa Magazin.

Turistička zajednica Rogoznice priprema još manjih kulturnih zbivanja, gdje će, uvjeren je Mladinić, svatko pronaći nešto za sebe. Bit će organizirane brojne izložbe, koncerti klasične glazbe, te kazališne predstave.

Kako bi olakšali gostima, ali i iznajmljivačima, u Turističkoj zajednici najavljuju uvođenje ‘on-line’ prijave i odjave gostiju koja će uštedjeti vrijeme iznajmljivačima, a također i olakšati rad u turističkom uredu. Ova mogućnost bi trebala biti u funkciji od idućeg tjedna, najavljuje Mladinić.

STRATEŠKI PLAN RAZVOJA
– Dugoročno, svakako planiramo poboljšati i stvoriti adekvatne uvjete rada ureda i turističkog informacijskog centra. Ti planovi su još u fazi razrade. U suradnji s Općinom, te dogovorom sa svim subjektima uključenim u turistički promet, planiramo izradu strateškog i razvojnog plana turizma. Također, planiramo izradu dugoročnog marketinškog plana i programa, te stvaranje ‘brand’-a Rogoznice kao iznimnog turističkog odredišta – kaže novi direktor TZ Rogoznica.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.