MAGAZIN IŠ DONOSI: Radio Šibenik – Slušatelj je zakon

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Prostorije iz kojih se emitiraju slušateljima omiljene emisije i glazba kakvu nećete čuti na drugim frekvencijama, osim na 88,6 i 104,9 FM iz samog centra gradske jezgre preseljene su na obalu, pa s pogledom na more redakcija svakodnevno ‘slaže’ vijesti, planira program, a režije 1 i 2 prepušta u ruke tehničara, voditelja, spikera…

Radio Šibenik u domove Šibenčana prvi put ušao je 1968. godine i tamo se zadržao do danas. I danas, više no ikad, neizostavni je dio svakodnevice, važan segment društvenog života u Krešimirovom gradu. Ovaj radio nisu samo suhoparne vijesti i osrednja glazba. Upravo suprotno – Radio Šibenik informira, zabavlja, educira i pri tome nije naporan. U četrdeset i četiri godine radnog staža prikupilo se nagrada i priznanja, toliko da sve ne bi stalo u samo jedan broj IŠ-a, izmijenilo se toliko novinara, voditelja i spikera, a ova generacija zauvijek će ostati ispisana na stranicama IŠ-a kao ona koja nam je omogućila slobodan ulaz i pogled iza (nikad) zatvorenih vrata Radio Šibenika.

PETI U OBITELJI

Radio za 21. stoljeće. Još prije četrdeset – pedeset godina pjevalo ‘Video killed radio star’, no u to se nije godilo, a o radiju se priča kao mediju koji nikad neće nestati. ‘Radio je, u osnovi, glazbeni medij. Sedamdeset do osamdeset posto njegovog sadržaja je glazba i treba biti glazba. Zašto nije izumrlo usprkos svemu?! Zato što je ovo jedini medij koji ima emocionalni karakter. On je taj peti član u obitelji, tvoj suputnik u automobili, tvoj nevidljivi prijatelj dok si s kolegama i  kolegicama u uredu. Zašto nevidljivi?! Zato što ti podilazi glazbom koju ti nudi, pa ga zato i slušaš, ali i sadržajem koji provlači kroz sve to da budeš informiran. I to je osnova za Radio Šibenik i ubuduće’, objasnila je Suzana Grubić, direktorica radija koju nakon uvodnih riječi jednostavno morate voljeti. Zatvorite oči i zamislite tv program sa 70 ili 80 posto filmskog programa – nezamislivo, zar ne?!

Glazbena ponuda tipa ‘za svakog po nešto’: Šibenski kanal (odgovorni: Rade Kristić i Nikola Balvan),  Domaća i strana top lista (odgovorni Sanja Raičković i Marko Slamić), DJ Time (odgovoran Mladen Živković), glazba u programu (odgovorni Nikola Balvan i Sanja Raičković koja kaže: ‘Moraš biti šarolik. To je prvo što su mi rekli kad sam došla na radio. ”Ne smiješ vrtiti samo glazbu koju ti voliš”. Razumna je, no Nikola ima nešto drugačiji princip pa priznaje: ‘Ja puštam samo ono što ja volim’.) Glazbenom uredniku Mići Friganoviću – ne zavidimo.

 Slušatelja pratiti, podilaziti mu, ali… ‘ S obzirom kuda ide ukupno društvo i to da smo svi više – manje tržišno – kapitalistički usmjereni, mi kao peti suputnik ili drugi, treći, nije važno, recimo da prosječna obitelj ima četiri člana, pa se kaže ‘peti u obitelji’, moramo pratiti ono što slušatelj želi. Slušatelj je, u principu, zakon. On je taj koji nas vodi u smjeru u kojem trebamo ići’, uvjerena je direktorica. No, radio ne može samo pratiti i podilaziti jer da je tako na frekvencijama Radio Šibenika slušali bismo Rozgu i kompaniju. ‘Radio je onaj koji prati trendove, ali istovremeno ima moment ukazivanja, jedne blage edukacije, usmjeravanja, filtriranja dobrog, boljeg i još boljeg.

DOBAR, BOLJI, NAJBOLJI

Likovne frekvencije Projekt zahvaljujući kojem su sad nekolicina mladih umjetnika dobila priliku izlagati, biti viđeni, a Radio je dobilo značajniju ulogu u društvu.To je jedna kombinacija koje postaje malo neobična, ali slika i zvuk mogu se itekako prožeti baš zato što je radio dio zajednice, odnosno dio svakog pojedinca pa mu mi nudimo i šira rješenja kako sudjelovati u njegovom svakodnevnom životu, a isto tako nudimo bolje i više. To je opet i usmjerenost prema novim ljudima, novim idejama pa ukazivanje na nove mogućnosti, otvaranje vrata mladim umjetnicima zapravo znači otvaranje vrata novim idejama’, objašnjava Grubić. Pratite?! Riječi koje itekako imaju smisla. Za razgledati izložbu – ulaz je slobodan.

Atmosfera Atmosfera dok ste među djelatnicima Radio Šibenika nešto je što morate osjetiti na vlastitoj koži da biste znali o čemu pišemo. Potpisnica ovog teksta voli boraviti u prostorijama radija. Nešto je dolje zbog čega se ‘navučeš’ i nije ti problem proći Poljanu, Kalelargu pa kraj katedrale sv. Jakova i niz skale da bi došao dolje. ‘ Onaj tko dolazi izvana mora osjetiti tu atmosferu i ako pri ulasku udiše dobru atmosferu onda znači da je ona takva.  I opet, može biti samo još i bolja jer je radio medij koji je usko vezan uz kreativnost, vezan je za obrazovanje i širenje znanja svakog od nas koji smo unutra. Trebamo se uvijek iznova usavršavati, obrazovati, razvijati ideje i nuditi ih slušateljima’, riječi su prve žene Radio Šibenika.

 Novi projekti Slušatelji Radio Šibenika naviknuti su da ovaj radio uistinu nikad ne spava, pa je samo pitanje vremena kada će iz njihove ‘kuhinje’ izaći neke nove ideje. Hoće li ih biti, pitamo. ‘Svakako. O njima sad nema smisla pričati, ali definitivno takvu vrstu suradnje s neposrednom okolinom na koju je radio usmjeren moramo imati i normalno je da planova ima’, doznajemo. Slušajte i uživajte! IŠ-evci hoće.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.