Procedura nakon koje će Čazmatrans i formalno preuzeti šibenski Autotransport još nije dovršena, a stečajna upraviteljica Marica Nekić kaže da je riječ samo o pravnim koracima koji će biti završeni kad Trgovački sud imenuje privremenu upravu.
– Zahtjev je poslan i kad dobijemo privremenu Upravu, ona će organizirati Skupštinu poduzeća. Tada će biti imenovana i nova Uprava tako da ništa nije zapelo. Čazmatrans je praktički preuzeo ATP, preostale su još samo formalnosti koje ne utječu na putnike i uslugu jer autobusni prijevoz funkcionira – kazala je Marica Nekić, stečajna upraviteljica Autotransporta.
Podsjetimo, Skupština vjerovnika bez primjedbi je u svinju prihvatila stečajni plan za ATP prema kojem je Čazmatranas postao vlasnik šibenskog prijevoznika, koji je pune četiri godine bio u stečaju. Očekivalo se da će formalnosti biti završene u lipnju, ali očito da je sezona godišnjih odmora usporila cijelu priču koju su s nestrpljenjem dočekali radnici, njih oko 160 koje Čazmatrans, prema stečajnom planu mora preuzeti i to na neodređeno vrijeme. Završetak višegodišnje agonije čekaju i putnici od kojih su mnogi nezadovoljni i starošću i izgledom autobusa, a ništa manje i uslugom jer se često žale na kašnjenja, kvarove ili nedolazak busa na stanicu. To bi, dolazak najvećeg hrvatskog prijevoznika, trebao promijeniti jer prema obvezama koje su preuzeli, moraju ‘pomladiti ‘i vozni park od oko 50 autobusa koliko sad imaju.
Radnici pak očekuju i svojih 1,5 milijuna kuna potraživanja, a Čazmatrans mora podmiriti i više od 70 milijuna kuna koliki je bio dug ATP-a prema državi s kojom je još 1. prosinca 2014. godine o tome potpisao ugovor, čime je postao i glavni vjerovnik šibenskog prijevoznika.
Još 1,5 milijuna kuna Čazmatrans će platiti i Agenciji za zaštitu radničkih potraživanja koja je, nakon što je proglašen stečaj nad ATP-om uplatila dio zajamčenih radničkih plaća.