Predsjednik Uprave Autotransporta Josip Burazer Pavešković zatražit će povlačenje prijedloga za otvaranjem stečajnog postupka šibenskog autoprijevoznika. Najavio je to na današnjoj konferenciji koja je, zanimljivo, održana u zgradi Šibensko-kninske županije.
NOVI ZAKON IDE IM NA RUKU
– Iako je tvrtka, nakon što nam je početkom kolovoza Porezna uprava blokirala račun, podnijela prijedlog za otvaranjem stečaja isti ćemo povući. Naime, zbog novonastalih okolnosti i stupanja na snagu novog zakona o financijskom poslovanju koji u potpunosti odgovara Planu restrukturiranja ATP-a i po kojem će se pokušati spasiti i naći svoj opstanak na tržištu 38 tisuća tvrtki u Hrvatskoj, povući ćemo zahtjev – kazao je Burazer-Pavešković.
Plan restrukturiranja ATP-a na adresu Ministarstva financija poslan je još u lipnju 2012. godine po kojem bi država ulaskom u vlasničku strukturu tvrtke riješila problem 64 milijuna kuna poreznog duga te vlasništvo nad ATP-om na koncu prebacila na Grad Šibenik, službeni odgovor nadležnih nikada nije stigao. Premda Burazer-Pavešković ističe kako je Ministarstvo dalo zeleno svijetlo Planu restrukturiranja, nakon čega je Porezna uprava blokirala poslovni račun tvrtke i bacila ih na koljena. Radnici nisu primili plaću za mjesec srpanj i nekoliko dnevnica, ATP-u prijeti gubitak autobusa, a gradski i međugradski prijevoz preuzeli su drugi autoprijevoznici.
– Je li ta odluka da se blokira račun tvrtke motivirana, postoji li nečiji utjecaj, ja to ne mogu reći – mantaro je danas predsjednik Uprave ATP-a.
STEČAJ NIJE JEDINO RJEŠENJE
Zanimljivo je, međutim, što se odluka o povlačenju prijedloga stečaja donosi, a da nitko sa sigurnošću ne može reći kada će biti donesen spomenuti zakon o financijskom poslovanju koji im, smatra Burazer- Pavešković, ide na ruku. On tek pretpostavlja kako bi isti trebao stupiti na snagu u listopadu.
– Ovo je novi moment i na meni je da se poduzme sve što se može napraviti. Stečaj nam ne odgovara jer tvrtka u stečaju ne može voziti buseve, nabavljati gorivo, uostalom, koji se stečaj u Šibeniku pokazao uspješnim?! – poručio je. Kako će dalje funkcionirati obavljanje djelatnosti ATP-a, nastavlja Burazer- Pavešković, ovisi o odgovoru Ministarstva financija na dostavljene zamolbe i Plan restrukturiranja.
Apelirao je i na šibensko-kninskog župana Gorana Pauka, gradonačelnika Antu Županovića, njegove zamjenike, odnosno saborske zastupnike, da s Upravom ATP-a i Ministarstvom financija sjedni za zajednički stol.
Dodajmo kako je danas spomenuto i isplata ratne štete Autotransportu koja iznosi 37 milijuna kuna.
– Nije da smo samo mi dužni državi, već je ona dužna i nama pa se i o tome da razgovarati – zaključuje Burazer-Pavešković.