Otkrili zašto Nutella u našoj regiji ima drugačiji okus nego ona na Zapadu!

ilustracija
Pratite nas i na društvenim mrežama:

Kvaliteta proizvoda namijenjena određenom tržištu bitno varira, i to nije tajna. Svi su jako dobro upućeni u taj problem koji se povlači već godinama po medijima, no nitko ništa ne poduzima da se riješi.

O problemu kvalitete proizvoda određene marke ovisno o tržištu za koje je namijenjeno progovorila je i predsjednica Centra za zaštitu potrošača Srbije Vera Vida. Komentirala je lošiju kvalitetu proizvoda u Srbiji te izjavila da je ona neusporediva s onima koji su namijenjeni kupcima u inozemstvu. U prilog tome, kaže, idu i brojna istraživanja.

Kao primjer spomenula je popularnu Nutellu te navela da je prije par godina utvrđeno da ovaj obožavani namaz namijenjen tržištu jugoistočne Europe u sebi ima mnogo manje lješnjaka nego onaj namijenjen zapadnoj Europi. Navodno je istraživanjem utvrđeno da konzumenti jugoistočne Europe više vole Nutellu s manje lješnjaka, rekla je.

Spomenula je i da se u Srbiji velik broj potrošača žali na kvalitetu obuće, mobitela i bijele tehnike jer se već nakon nekoliko mjeseci navedeni proizvodi kvare i šalju na popravak. Primjerice, mobiteli se blokiraju, tenisice se raspadnu, televizori ”ne daju znakove života” i slične stvari.

IZVOR: Haber.ba/Danas.hr


Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.