Bezbroj je načina zahvaljujući kojima proizvođači i trgovci obmanjuju kupce, no neki od popularnijih i ponovno učestalijih su trikovi s gramažom. Naime sve više kupaca primijetilo je kako proizvođači pokušavaju sakriti rekordnu stopu inflacije tako što nude manju količinu sadržaja u pakiranju iste veličine. Proizvođači i trgovci nadaju se kako potrošači neće primijetiti da se smanjila gramaža određenih proizvoda, piše Slobodna Dalmacija.
Uz to zabrinjava i što sve više proizvođača i korištenju jeftinijih sastojaka, mijenjaju recepture i smanjuju kvalitetu proizvoda, što kupci još teže prepoznaju. Jedna Splićanka se požalila kako je u jednoj trgovini na Sućidru primijetila kako se klasično Ledo pakiranje smrznutog voća 450 grama prodaje za 24,98 kuna, a do njega novo Ledo pakiranje od 300 grama za istu cijenu – 24,98 kuna.
– Sklizak je to teren… U slučajevima kad je cijena identična, a gramaža nekog proizvoda manja, uistinu se može govoriti o zavaravajućoj poslovnoj praksi, iako im nitko ne može zabraniti da imaju istu cijenu po novoj gramaži. To je jedna stvar, ali s druge strane može dovesti potrošača u zabludu – komentirala je Tanja Popović Filipović, voditeljica Centra za edukaciju i informiranje potrošača (CEIP) sa sjedištem u Osijeku.
Cijeli članak možete pročitati OVDJE.