Više od 13 tisuća neriješenih predmeta

Županijska vlast zapošljavanjem će rješavati nagomilane probleme u odjelu za prostorno uređenje

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Rad Upravnog odjela za zaštitu okoliša, prostorno uređenje, gradnju i komunalne poslove Šibensko-kninske županije predstavljen je danas na konferenciji za medije u prostorijama zgrade Županije, a nazočili su župan Marko Jelić, njegova zamjenica Iris Ukić Kotarac te službenica ovlaštena za privremeno obavljanje poslova pročelnika Sanja Slavica Matešić.

– Posljednjih 20 godina nijednom nije izvršena revizija rada Upravnog odjela za prostorno uređenje i gradnju. Uvidjeli smo da mnogo stvari ne štima, a prije svega brzina rješavanja predmeta, odnosno općenito rad sa strankama i upravo radi toga župan je naložio provođenje interne revizije koju smo počeli 28. lipnja. Rezultati su bili poražavajući te smo tako utvrdili da od 2019. do prve polovice 2021. godine postoji 2.500 neriješenih predmeta, od čega dvije tisuće upravnih te 500 neupravnih predmeta. Nakon provedene revizije utvrđeno je i da ulaz predmeta nije vođen na transparentan način, da se predmeti nisu evidentirali u informacijskom sustavu odnosno da su podaci kao takvi netočni. Kao što smo najavili prethodno napravili smo preustroj te smo razriješili prijašnjeg pročelnika i pristupilo se fizičkom popisivanju svih upravnih i neupravnih predmeta. Time su ustanovili da imamo neriješene predmete od 1992. godine na ovamo, a ukupna brojka svih neriješenih predmeta 13.697. Ono što je katastrofalno su 2.243 predmeta koji su ostali neraspoređeni jer su neki od službenika u međuvremenu otišli u mirovinu ili iz bilo kojih drugih razloga napustili službu – istaknula je Ukić Kotarac.

Odjel trenutno broji 34 djelatnika od kojih četiri rade na poslovima legalizacije, četiri su djelatnici pisarnice, a dvije djelatnice su trenutno na porodiljnom dopustu.

– To znači da nam realno ostaje 24 djelatnika koji nakon fizičkog prebrojavanja predmeta imaju pojedinačno opterećenje od 400 do 800 predmeta k tome još svakodnevno zaprimamo i nove zahtjeve. Zbog toga smo utvrdili da imamo potrebu za novim djelatnicima  i u tijeku izrada novog pravilnika hoćemo li te djelatnike moći dobiti iz ostalih odjela ili ćemo morati pronaći sredstva za zapošljavanje novih pet djelatnika – naglasila je Slavica Matešić.

Župan Jelić je istaknuo da žele da građani budu zadovoljni i da nam poduzetništvo ide naprijed jer ovaj odjel je jedna od kritičnih točaka u razvoju županije, a s druga o njoj ovisi i ostanak građana na našem području.


Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.