Publika od medija očekuje bolji i kvalitetniji sadržaj, žele da mediji opišu pozadinu priče te da teme prate kontinuirano, piše RTL.
U ovaj članak neće imati povjerenja 86,1 posto hrvatskih građana, barem je tako potvrdilo istraživanje RTL Hrvatske koje je napravila agencija Promocija Plus o tome kakvo je povjerenje Hrvata u medije i kome najviše vjeruju.
Što smo još saznali iz istraživanja? E pa svašta nešto, doduše ne dobro za nas… Istraživanje je je pokazalo da Hrvati najviše vjeruju onome što čuju na televiziji i radiju. Točnije televiziji vjeruje svaki četvrti ispitanik, odnosno njih 26,5 posto. Dok na primjer radio ima nešto veće povjerenje ispitanika: 28,1 posto. Ako gledamo pisane medije – dnevnim novinama se vjeruje manje od televizije ili radija. Povjerenje u njih ima oko 22 posto. Portali u vlasništvu dnevnih novina bilježe povjerenje od 17,3 posto u odnosu prema 13,9 posto za samostalne news portale.
Više pročitajte OVDJE.