Dok u špicu turističke sezone Šibensko-kninska županija ulazi s izvrsnim rezultatima predstavnici TZ Šibensko-kninske županije su u Kölnu počeli pripreme za novu turističku godinu.
– Njemačka je naše najvjernije emitivno tržište koje u ukupnom udjelu zauzima relevantnih 15 posto. Veseli činjenica da je u ovoj godini do sada zabilježen porast s tog tržišta od čak 23,1 posto. Rezultat je to intenzivnog rada, online marketinga i prisutnosti na sajmovima i prezentacijama u Njemačkoj, poručuje Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije s jednog od najvećih specijaliziranih međunarodnih sajmova autobusera RDA u Kölnu.
Na dvodnevnom Sajmu za autobusna putovanja i grupne ture modernim autobusima, na zajedničkom izlagačkom prostoru uz Turističku zajednicu Šibensko-kninske županije, predstavljaju se Turistička zajednica Grada Šibenika, Turistička zajednica Grada Vodica, hoteli Olympia, Imperial, Punta, Borovnik i Tematski park Etnoland te Solaris Beach Resort s posebnim izlagačkim prostorom.
– Iako je turistička sezona u punom jeku, već se sklapaju poslovi za sezonu 2018. Uspješnost RDA sajma koji se organizira više od četiri desetljeća, dokaz je da potražnja za ovim tipovima putovanja ne jenjava, a naša županija idealna je destinacija za obilaske autobusima. Relativno je blizu, bilo da je krajnje odredište ili je dio kružnih putovanja. Moram istaknuti da se organizirani autobuserski promet najvećim dijelom odvija u pred i posezoni, zaključuje Željana Šikić.