Turistička zajednica Šibensko- kninske županije nakon dvije godine pauze uzrokovane pandemijom, uspješno je predstavila svoju turističku ponudu na jednom od vodećih međunarodnih sajmova za kamping industriju i turizam, pod nazivom CARAVAN SALON – DUSSELDORF, koji je ove godine održan od 26. kolovoza do 4. rujna.
Uz informatoricu Turističke zajednice Šibensko-kninske županije, na sajmu je sudjelovao i župan Marko Jelić, u svojstvu direktora i predsjednika Turističke zajednice Šibensko- kninske županije, kao i predstavnici lokalnih Turističkih zajednica s područja naše županije te institucija koje se oslanjaju na turističku djelatnost.
O samoj veličini i značaju sajma govori i podatak da se na površini od 214 000 metara kvadratnih, s 16 dvorana, susrelo 736 izlagača, što je do sada rekordan broj u preko šest desetljeća dugoj tradiciji održavanja sajma.
Sajam je posjetilo preko 235 000 posjetitelja, iz 72 zemlje svijeta, najvećim dijelom iz Njemačke i zemalja Beneluxa, tradicionalno orijentiranih prema kamping turizmu.
Predstavljanje na ovom sajmu od iznimnog je značaja za našu županiju budući da preko 25 posto izravnih županijskih prihoda čine upravo prihodi od turizma, a Njemačka je jedno od naših najznačajnijih emitivnih tržišta. U prvih osam mjeseci ove godine, upravo su Nijemci ostvarili 16 posto ukupnog turističkog prometa Šibensko-kninske županije, odnosno 895 065 noćenja, što je povećanje od 17 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. U odnosu na rekordnu 2019. godinu ostvareno je 90 posto prometa s tog nama značajnog tržišta.
Kako je ovaj sajam i važna platforma za razmjenu iskustava i kontakata, šibensko-kninski župan i predsjednik županijske Turističke zajednice Marko Jelić ovom se prilikom sastao s generalnim konzulom RH u Dusseldorfu Ivanom Bulićem. Razgovaralo se o trenutnoj gospodarskoj situaciji u Njemačkoj, o aktualnostima iz naše županije, s naglaskom na gospodarstvo, turizam i kulturnu baštinu.
Tržište kamping turizma iznimno je dobro razvijeno te je zaključeno kako Šibensko-kninska županija, kao poznata auto destinacija, treba više pažnje posvetiti ulaganju u kamp destinacije u svom priobalnom i zaobalnom dijelu.