Knin, Drniš i okolna mjesta od danas više nisu autobusom povezani sa Šibenikom, potvrdio je Branimir Knez, direktor ATP-a za Šibenski portal.
– Bili smo prisiljeni obustaviti linije jer lokalne samouprave nadležne u mjestima oko Knina nisu imale sluha za naše zahtjeve za subvencioniranjem. Jednostavno, riječ je po nerentabilnim linijama, a s obzirom na cijene goriva, nama se stvaraju dodatni gubici. Odluka je na snazi do daljnjega, a nadam se da neće trajati dugo jer smo i dalje otvoreni za razgovore. Bilo ih jest, ali do sada nije bilo sluha – pojasnio je Knez.
Problem je dobro poznat i šibensko-kninskom županu Marku Jeliću na čiji je prijedlog u rebalansu proračuna predviđen novac za subvencioniranje autobusnih linija, no kao što je poznato, rebalans nije usvojen na nedavnoj sjednici županijske skupštine pa je za četvrtak sazvana nova.
– Osigurali jesmo oko 600 tisuća kuna, no to je svakako kratkoročno rješenje ovog velikog problema. Ja razumijem prijevoznike jer je teško opstati sa sadašnjim cijenama derivata i rada, no i oni na ovakav način rade određeni pritisak – kaže Marko Jelić.
Župan kaže da je dugoročno rješenje problema javni linijski prijevoz koji je, prema EU direktivama ljudsko pravo.
– Pri kraju je dokument koji regulira prijevoz, a prema kojem bi Šibensko-kninska županija osigurala 3,5 milijuna kuna dok bi još oko 22 milijuna kuna dobili iz europskih fondova. Taj novac trebao bi osigurati nesmetani i normalni linijski prijevoz, posebno na nerentabilnim pravcima, a o svemu ćemo još jednom razgovarati s predstavnicima lokalnih samouprava jer oni najbolje znaju potrebe. Dakle, radi se sustavno i dok to ne bude riješeno, ostala je samo kratkoročna pomoć jer više od toga i ne možemo – rekao je župan.