U Skradinu su počeli radovi na rekonstrukciji mosta preko Rivine jaruge te izgradnji pješačko-biciklističke staze.
Izvođač radova ‘Colas’ započeo je radove na rekonstrukciji mosta preko kanala Rivina jaruga i izgradnji pješačko-biciklističke staze dužine 800 metara do ulaza u Nacionalni park Krka. U okviru navedenih radova bit će izgrađena vodovodna i kanalizacijska mreža.
Ukupna vrijednost radova je 1.915.000 eura bez PDV-a od čega Grad Skradin izdvaja 178.078 eura, a ostatak će financirati Hrvatske ceste.
Rok za izvođenje radova je osam mjeseci, a promet će se, dok traju radovi, odvijati uz posebnu regulaciju.
Kako je Šibenski portal pisao, iz Hrvatskih cesta su, lani u prosincu, za siječanj najavili radove na uklanjanju starog armiranobetonskog mosta i izgradnji novoga.
– Početak radova planiran je za siječanj, rušit će se stari most i graditi novi s proširenjem za biciklističku i pješačku stazu. Izvođač radova je tvrtka Colas Hrvatska iz Varaždina i u posao će biti uveden iza Nove godine. Rok za završetak projekta je osam mjeseci, a ukupna vrijednost radova je 1.914.909,52 eura bez PDV-a – kazala nam je tada Irena Mudronja, voditeljica Tehničke ispostave Šibenik Hrvatskih cesta.
Po građevinskom projektu tvrtke Rencon iz Osijeka planirana je izgradnja jednorasponskog mosta od 14 metara. Naime, stručnjaci koje su angažirale Hrvatske ceste procijenili su da most u Skradinu nije moguće rekonstruirati na zadovoljavajući način. Naime, na temelju vizualnog pregleda mosta te analize elaborata istražnih radova koji je izradio Geoexpert IGM iz Zagreba, zaključeno je da sanacija mosta nije moguća. Tako će preko Rivine jaruge biti izgrađen novi armiranobetonski pločasti most osnog raspona 14 metara što će, u odnosu na stari trorasponski, uz sigurniji promet vozila, biciklista i pješaka, poboljšati i protočnost samog vodotoka.