Projekt ‘Regionalni centar kompetentnosti ARS MECHANICA’. koji je prva faza realizacije projekta Regionalnog centra kompetentnosti u strojarstvu za kojeg je naša županija dobila 61 milijun kuna bespovratnih sredstava iz Europskih fondova, predstavljen je danas. Projekt su pripremile i zajedno ga provode Industrijsko-obrtnička škola Šibenik kao nositelj i Razvojna agencija Šibensko-kninske županije kao tehnička pomoć.
Ukupna vrijednost ove faze kojom će se prostor tzv. importanea kod željezničkog kolodvora u Šibeniku rekonstruirati i opremiti kako bi postao moderni strukovni centar za cijelu Dalmaciju je 30,86 milijuna kuna i financira se iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
U pothodniku će se tako uspostaviti radionice za brodomehaniku, automehaniku i dijagnostiku, za autooptiku i vulkanizerstvo, za autolimariju, limariju i bravariju, za kućne instalacije, za pneumatiku, hidrauliku i mehatroniku i drugo.
Prva i druga faza projekta provode se paralelno na način da prva obuhvaća infrastrukturnu rekonstrukciju i nabavu strojeva i opreme za radionice, a druga provedbu edukacija odgojno-obrazovnih radnika, učenika i odraslih polaznika, te izradu i modernizaciju nastavnih programa i materijala za učenike i odrasle polaznike.
Cilj je do kraja 2023.godine uspostaviti regionalni centar za strukovno obrazovanje u strojarstvu koji će omogućiti učenicima stjecanje znanjae i vještina koje odgovaraju na aktualne i buduće potrebe poslodavaca i gospodarskih subjekata za kadrovima iz sektora strojarstva na području cijele Dalmacije.
Na predstavljanju su o značaju projekta u kontekstu razvoja županije govorili Marko Jelić, župan Šibensko-kninske županije i Mira Lepur, ravnateljica Razvojne agencije Šibensko-kninske županije, dok su konkretne projektne aktivnosti prezentirali predstavnici Industrijsko-obrtničke škole Šibenik, ravnatelj Zoran Živković i projektna koordinatorica Mirjana Škugor koji su prisutne poveli u obilazak prostora u kojem će niknuti budući centar kompetentnosti.
Kako će izgledati budući centar pogledajte ovdje.