" "
Više

    " "

    ApartmanInfo savjetuje kako uspješno poslovati kao privatni iznajmljivač

     

    Bavite li se iznajmljivanjem privatnog smještaja već duže vrijeme, ali vam popunjenost i uspjeh svake sezone ovisi isključivo o agencijama? Želite li tek postati privatni iznajmljivač, ali ne znate kako privući goste i popuniti u potpunosti smještajne kapacitete? Gdje se oglasiti te je li potrebno izraditi vlastitu web stranicu ili je već profil na društvenim mrežama dovoljan? Ovo su samo neka od najčešćih pitanja s kojima se svakodnevno susreće velik dio privatnih iznajmljivača. Nakon savjeta koje smo vam ponudili u prethodnom tekstu i u ovom ćemo pokušati dati odgovor na neka od postavljenih pitanja.

    2

    Vlastita web stranica uz profil na društvenim mrežama služiti će Vam kao savršen prodajni alat

    Mnogi privatni iznajmljivači vjeruju da je sama Facebook stranica ili pak oglašavanje na plaćenim portalima i agencijama dovoljna za generiranje solidnog broja upita i rezervacija, a koje će posljedično stvoriti zadovoljavajuću popunjenost smještajnih kapaciteta. U stvarnosti je ipak malo drugačije. Web stranica koja je kvalitetno izrađena jedan je od najboljih načina promocije i prezentacije apartmana, soba ili kuća za odmor, a koja će Vam istovremeno služiti i kao on-line brošura, stalni kanal prodaje te sredstvo komunikacije između Vas kao privatnog iznajmljivača te potencijalnih gostiju. Društvene mreže poput Facebook-a, Instagram-a i drugih vrlo su korisne kao sredstva za dodatnu promociju. Posjedovanje vlastite web stranice znak je ozbiljnosti poslovanja, najviše pridonosi izgradnji brenda te omogućuje povezivanje sa svimdruštvenim mrežama putem dijeljenja (share) ili putem sviđanja (like).

    Izrada i održavanje kvalitetnih web stranica koje su potpuno prilagođene iznajmljivačima privatnog smještaja nikad nije bilo lakše i povoljnije. Naime, ApartmanInfo.hr osim oglašavanja nudi izradu i održavanje modernih i atraktivnih web stranica po najpovoljnijim cijenama, koje se prilagođavaju svim uređajima i prate sve najnovije trendove. Ako još uvijek nemate ili imate zastarjelu vlastitu web stranicu, onda svakako imate prostora za poboljšanje vlastitog poslovanja. Prezentirajte se gostima atraktivnom on-line brošurom, vlastitom web stranicom koja će za vas raditi i prodavati smještajne kapacitete tijekom cijele godine te istodobno omogućiti direktnu komunikaciju s gostima.

    3

    Atraktivne fotografije neka odražavaju kvalitetu Vašeg smještaja

    Koliko god bila važna online prezentacija, kvaliteta same usluge smještaja koju iznajmljivači pružaju svakako je najbitnija stavka. Na kvalitetu smještaja ne utječe samo primamljiv izgled Vaše smještajne jedinice nego i dodatne usluge te različite posebne pogodnosti. One će Vam itekako dati vjetar u leđa i smjestiti Vas korak ispred Vaše konkurencije. Što više sadržaja, pogodnosti i usluga ponudite u svom smještajnom objektu, to je veća vjerojatnost da gosti odaberu upravo Vas u odnosu na brojnu konkurenciju. Dakako, sve je to potrebno popratiti sa što više kvalitetnih fotografija, kako bi gostima što bolje prezentirali cjelokupnu ponudu i sve prednosti koje Vaš smještajni objekt izdvajaju od ostalih.  Zapamtite, slika govori tisuću riječi, a posebice u današnjem svijetu.

    Ključno je napomenuti i osnovne karakteristike i prednosti Vašeg mjesta i regije te navesti obližnje atrakcije koje svakako vrijedi posjetiti i doživjeti. Više o korisnim savjetima i idejama za unaprjeđenje poslovanje, bolju popunjenost i veću profitabilnost  te aktualna događanja bitna za privatni turistički sektor možete pronaći u Klubu iznajmljivača apartmaninfo.hr!

    Za dugoročnu uspješnost ključno je ulaganje Vašeg vremena

    Iako se tako na prvu ne čini, za uspjeh u iznajmljivanju privatnog smještaja itekako je potrebno mnogo rada, upornosti i učenja odnosno prilagodbe novonastalim situacijama i aktualnim trendovima. Dozvoljavamo si reći da je popuniti smještajne kapacitete u sezoni danas relativno lako, ali ne i kad govorimo o predsezoni i post-sezoni.  Drugim riječima, većina privatnih iznajmljivača još uvijek ne ostvaruje maksimalne profite.

    Rješenje za to postoji i u Vašim je rukama! Mislimo pritom na ulaganje vlastitog vremena u podizanje kvalitete usluge i ulaganje u online marketing (vlastita web stranica, otvoreni profil na društvenim mrežama, objavljeni oglasi na specijaliziranim portalima s direktnim kontaktom i slično) koje će dugoročno itekako donijeti tražene rezultate kroz poslovanje s manje stresa, maksimalnu popunjenost smještajnih jednica te veću dobit.  Dakle, okrenite se što prije direktnom modelu poslovanja bez nepotrebnog uplitanja agencija.

    Za kraj želimo Vam uspješnu nadolazeću sezonu s mnogo upita i rezervacija te zadovoljavajuću popunjenost smještajnih kapaciteta!

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    FOTO Djeca iz vrtića Kućica ‘zaronila’ u svijet...

    Tijekom proteklog tjedna, mališani iz Dječjeg vrtića Šibenska maslina, područnog objekta Kućica, s radošću su sudjelovali na ovogodišnjem Festivalu znanosti, tijekom kojeg se nizom...

    Nestabilan početak svibnja prati nas do kraja tjedna

    Kako je i počeo, prvi svibanjski tjedan nastavit će se promjenjivim i svježijim vremenom, osobito do subote uz povremenu kišu, često u obliku i...

    FOTO Praznik rada obilježen je tradicionalnom podjelom fažola...

    Grad Šibenik i Turistička zajednica grada Šibenika, u suradnji s Gradskom četvrti Jadrija, organizirali su danas, 1. svibnja, tradicionalni izlet i druženje građana u...

    Povodom 1. maja na Skradinskom buku, ministar Habijan...

    Nacionalni park 'Krka' i ove se godine pridružio europskoj akciji 'Rastemo zajedno', u okviru koje je na Međunarodni praznik rada na Skradinskom buku podijeljeno...

    NAJNOVIJE

    FOTO Djeca iz vrtića Kućica ‘zaronila’ u svijet znanosti

    Tijekom proteklog tjedna, mališani iz Dječjeg vrtića Šibenska maslina, područnog objekta Kućica, s radošću su sudjelovali na ovogodišnjem Festivalu znanosti, tijekom kojeg se nizom...

    Nestabilan početak svibnja prati nas do kraja tjedna

    Kako je i počeo, prvi svibanjski tjedan nastavit će se promjenjivim i svježijim vremenom, osobito do subote uz povremenu kišu, često u obliku i...

    FOTO Praznik rada obilježen je tradicionalnom podjelom fažola na Jadriji

    Grad Šibenik i Turistička zajednica grada Šibenika, u suradnji s Gradskom četvrti Jadrija, organizirali su danas, 1. svibnja, tradicionalni izlet i druženje građana u...

    Povodom 1. maja na Skradinskom buku, ministar Habijan dijelio sadnice lavande i lovora

    Nacionalni park 'Krka' i ove se godine pridružio europskoj akciji 'Rastemo zajedno', u okviru koje je na Međunarodni praznik rada na Skradinskom buku podijeljeno...