Na rogozničkom području postavljena je turistička signalizacija. Postavljanje je dogovoreno u suradnji s općinom te je za taj posao odabrana tvrtka ‘Stina’ iz Šibenika.
– U ovom krugu biti će pokriveno uže područje Rogoznice, a uključuje informativnu ‘smeđu’ signalizaciju, te putokaze za pojedina naselja. Također je dogovoreno i postavljanje tabli s nazivima ulica koje su svakako Rogoznici nedostajale – istaknuo je Marijo Mladinić, direktor Turističke zajednice Rogoznice.
WEB STRANICA
Ured je početkom godine u javnost pustio novu, redizajniranu web stranicu.
– Nastojali smo uz minimalna ulaganja postići dobar efekt. Ubacili smo podatke s gotovo svim poslovnim subjektima i javnim službama vezanim uz turizam naše općine, nadopunili je s mnogo korisnih informacija, povezali s najpopularnijim društvenim mrežama gdje konstantno objavljujemo sva događanja i zanimljivosti vezane uz Rogoznicu i želimo da to postane mjesto gdje gosti, a i naši stanovnici mogu pronaći sve aktualne informacije. Također smo stvorili ‘kutak za iznajmljivače’ gdje nastojimo objaviti sve informacije i dokumente potrebne našim iznajmljivačima. Stranica nije dovršena, ona se konstantno nadopunjava novim informacijama, ali ono što je najvažnije, sada imamo jedan kvalitetan kostur, odnosno podlogu koju možemo nadograđivati – istaknuo je Mladinić.
POMOGAO HTZ
U uredu ističu kako je Rogoznica prošla na natječaju Hrvatske turističke zajednice za udruženo oglašavanje s Marinom Frapa, gdje HTZ financira 25 posto, TZ županije 5 posto, Rogoznica s 20 posto i Marina Frapa 50 posto promotivne kampanje, a odnosi se na oglašavanje na web portalima i u stručnim časopisima. Ukupna bruto vrijednost kampanje je 88 500 kn, ističu u TZ Rogoznica.