Uz financijsku pomoć Općine, Turistička zajednica Rogoznice krenula je u proces stvaranja prepoznatljivog brenda svog mjesta ‘srca Dalmacije’. Prvi korak je prezentacija Rogoznice na više od 100 jumbo plakata, na lokacijama diljem Hrvatske.
NAJISTURENIJI DIO KOPNA
– Iz prve faze ovog procesa kao rezultat proizašao je novi slogan koji pozicionira Rogoznicu kao lokaciju, najistureniji dio hrvatskog kopna koji zadire duboko u Jadransko more. Mjesto gdje imamo izravan sudar klima, vjetrova i morskih struja, borbu ‘bure i juga’, a opet najsigurniju luku na Jadranu. Osim toga, stvoren je novi vizualni identitet mjesta, i kratki i jasni slogan ‘Rogoznica Srce Dalmacije’ – kazao je Marijo Mladinić, direktor TZ Rogoznice.
Sve to, ističe, samo je početak dvogodišnjeg projekta koji bi trebao ovo malo turističko mjesto pozicionirati kao visoko rangiranu i prepoznatljivu destinaciju na turističkoj karti Hrvatske. Inače, unatoč lošem vremenu, predsezonom su u Rogoznici više nego zadovoljni.
NAJBROJNIJI NIJEMCI
U svibnju je prijavljeno 876 gostiju, odnosno ostvareno je gotovo 5.000 noćenja, što je za čak 77 posto više nego lani. Od gostiju najbrojniji su Nijemci, Poljaci, Englezi i Austrijanci. Iz TZ Rogoznica podsjećaju da već sada u hotelskom smještaju ostvaruju 41 posto noćenja više nego lani u istom periodu, dok je privatni smještaj (sobe, apartmani, kuće za odmor) s udjelom od 76 posto ostvario porast od 50 posto.