Prezentacija rezultata rada radionice ‘Skradinski turizam to sam ja’ održana je danas u restoranu Visovac u Skradinu u svrhu poboljšanja turističke ponude samoga grada.
– Radionica je trajala mjesec dana, a njezin cilj je bio upoznavanje turističkih djelatnika s manje poznatim činjenicama iz skradinske povijesti koje bi se, kao dio vrijedne baštine, mogle iskoristiti u obogaćivanju turističke ponude – kazao je Damir Nakić, direktor Turističke zajednice grada Skradina.
Želja je i pojačati imidž Skradina kao posebnog turističkog odredišta, naravno uz potporu lokalnih institucija, te u život vratiti zaboravljenu baštinu Skradina kao i pokušati ostaviti sve one stvari koje nas dijele jer nas ionako ima malo, dodao je Nakić.
Dio te baštine mogao je biti i kušan jer je bilo prezentirano nekoliko zaboravljenih skradinskih delicija kao i vina skradinskih vinara.
– Skradinom se bavim od 1986. godine i želim u funkciju staviti svoje znanje i informacije, a grad je bio među prvima koji je imao nekakvu brošuru neposredno iza rata i to su neki temelji iz kojih je nastala ova radionica. Skradin je poznat i prepoznat, ali više u smislu nekakvog ‘raja’ za nautičare i kao ulaz u Nacionalni park Krka te nam je ideja bila kako zaustaviti turiste to jest ‘namamiti’ ih da ostanu duže u Skradinu i skradinskom zaleđu – istaknula je Diana Perić, direktorica tvrtke Most komunikacije koja je i predložila ovaj projekt.
Projekt su podržali Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica županije, Grad Skradin i Turistička zajednica grada Skradina.