Turistička zajednica Rogoznice pokrenula je prošli mjesec kampanju oglašavanja putem najkorištenije internetske tražilice, Googla. Ciljano usmjerena na tržište Njemačke, s kojega na područje Rogoznice dolazi i najveći broj gostiju, te uz nekoliko jednostavnih klikova, ovakav oblik kampanje pruža i najbrži način upoznavanja s čarima i bogatstvom rogozničke turističke ponude.
KAMPANJA ZA NJEMAČKO TRŽIŠTE
-Google AdWords kampanju usmjerenu na tržište Njemačke pokrenuli smo 2.veljače 2015. primjenom 2 tipa oglašavanja, na Google tražilici, te Display kampanju. Oglasi na Google tražilici se prikazuju u tekstualnom obliku unutar rezultata pretrage na Google-u kada potencijalni gost pretražuje određene pojmove vezane uz odmor i različite tipove turističkog smještaja, a Display kampanja funkcionira na način da Google pamti osobe koje su ranije pretraživale pojmove vezane uz našu ponudu, te im onda prilikom njihovog surfanja po različitim portalima prikazuje naš slikovni oglas koji im privlači pažnju te ih navodi da klikom na njega posjete web stranicu TZ Rogoznica – kaže nam direktor TZ Rogoznice Marijo Mladinić.
Iako poslovna politika Google-a ne dozvoljava javno objavljivanje podataka, Mladinić nam otkriva kako je već u prvim danima kampanje zabilježeno dvostruko povećanje posjeta stranici TZ Rogoznice u odnosu na prošlu godinu.
DVOSTRUKO POVEĆANJE
-Već u prvim danima kampanje bilo je vidljivo da postižemo dobre rezultate. Nažalost zbog poslovne politike Google-a ne smijemo u javnost izlaziti sa konkretnim brojkama, ali možemo slobodno reći da se ukupan broj posjeta na našu web stranicu udvostručio. Usporedbom statističkih podataka web stranice TZ Rogoznica iz istog razdoblja prošle godine vidljivo je da udio posjetitelja iz Njemačke i njemačkog govornog područja značajno raste, tako je taj udio prošle godine bio 6 posto a ovih dana on se popeo na čak 49 posto. Ovaj postotak ima još veću važnost kada uzmemo u obzir da posjetioci naše stranice koji do nje dolaze putem oglasa su upravo oni koji u ovom trenutku putem interneta istražuju u kojoj destinaciji i u kakvom tipu smještaja bi im bilo najbolje provesti sljedeći odmor – kaže Mladinić.
Dodatna vrijednost ove kampanja, napominje Mladinić, je i promocija brenda ‘Rogoznica Srce Dalmacije’.
-Samim prikazivanjem oglasa, bez obzira da li je netko kliknuo na njega taj oglas je viđen, a u proteklih 20 dana na Njemačkom tržištu oglas sa našim vizualima prikazan više od pola milijuna puta – kaže na kraju Mladinić, koji s velikim optimizmom gleda prema još jednoj dobroj rogozničkoj turističkoj sezoni.