Turistički djelatnici u Rogoznici zadovoljno trljaju ruke jer su ove godine premašili sva svoja očekivanja. Iako se još ne zna konačan mjesečni broj noćenja u kolovozu, posljednji podaci udarnog ljetnog mjeseca govore da je na dan 23. kolovoza u središtu dalmatinske obale boravilo nešto manje od 9.800 gostiju, što je gotovo za 22 posto više nego lani. Ukupan broj stranih gostiju bio je 7.332, što je porast od 26 posto, domaćih je bilo 2.458 odnosno 10 posto u odnosu na prošlu godinu.
ULICE PUNE LJUDI
– Sigurni smo da će i kompletna statistika za mjesec kolovoz pokazati značajan porast u odnosu na prošlu godinu. U špici sezone zabilježili smo odlične rezultate, a kolovoz je sada završio i rogozničke ulice su i dalje pune gostiju. S obzirom na dosadašnje rezultate optimistično gledamo i na posezonu… Očito je da se turistička sezona u Rogoznici iz godine u godinu polako, ali sigurno produljuje – kazao nam je Marijo Mladinić, direktor TZ Rogoznice. Razlozi tako dobrih rezultata pripisuju se ovogodišnjoj agresivnoj marketinškoj kampanji Turističke zajednice Općine Rogoznica, te početku stvaranja prepoznatljivog rogozničkog brenda ‘Rogoznica srce Dalmacije’. Podsjetimo, prvi korak bio je prezentacija Rogoznice na više od 100 jumbo plakata, na lokacijama diljem Hrvatske, a cilj je da nakon dvije godine ovo malo turističko mjesto bude pozicionirano kao visoko rangirana i prepoznatljiva destinacija na turističkoj karti Hrvatske.
BOGAT ZABAVNI PROGRAM
– Svojim položajem Rogoznica je savršena lokacija, odlična ishodišna točka za sve izlete u užoj i široj okolici, odlična je ishodišna točka i na moru, jer uz svoju izvanrednu lokaciju ima i najsigurniju luku na Jadranu – podsjeća Mladinić. U posezonu Rogoznica ulazi i s bogatim zabavnim programom. Još danas 4. rujna u Marini Frapa održava se Elite Model Look natjecanje, a polovicom rujna će po drugi put ove godine biti upriličen i Sajam rabljenih brodova, kao i dani vina i sireva.