Dan prije same proslave blagdana sv. Nikole, 6. prosinca, u pratnji Krampusa, sv. Nikola posjetio je učenike prvih i drugih razreda Osnovne škole u Rogoznici. Iako je Rogoznicu taj dan zahvatilo veliko nevrijeme praćeno velikom kišom, sv. Nikola i ove godine nije propustio posjetiti najmlađe osnovnoškolce te ih darovati prigodnim poklonima.
VESELO DRUŽENJE
– Sv. Nikola i Krampus su, ustvari, naši učenici koji idu u šesti razred i već par godina svojim dolaskom i pojavom uveseljavaju učenike prvih i drugih razreda. Imaju oni i svoju koreografiju i nastup, tako da su dobro uvježbani, no ovaj put prvašići su ih iznenadili s nekoliko pitanja na koja su morali dobro razmisliti kakav će im odgovor dati. Sve skupa je prošlo u jednom veselom i zabavnom druženju, a kako su svi bili dobri, šibe se ovaj put nisu morale dijeliti – govori nam ravnateljica OŠ Rogoznica, Dijana Goleš.
Posjetu sv. Nikole, prethodilo je dan ranije, četvrtak, 4. prosinca, i druženje uz matematičke igre. Organizirane na nivou cijele Hrvatske, rogoznički osnovnoškolci po drugi su put svoje matematičko znanje, uz pomoć roditelja, savladavali kroz zadatke osmišljene na jedan zabavniji i ležerniji način.
– Ovo je druga godina kako za učenike predmetne i razredne nastave organiziramo matematičke igre. Nositelj cijelog projekta je Hrvatsko matematičko društvo koje svim školama u Hrvatskoj pošalje iste zadatke, i na samim ravnateljima i učiteljima je na volju da odaberu zadatke – kaže Goleš.
Zanimanje za ovu kombinaciju učenja i zabave pokazao je veliki broj roditelja i učenika, koji se nakon jednosatnog druženja priveo kraju.
MATEMATIKA KROZ IGRU
– Odaziv roditelja i učenika bio je odličan. Sve skupa nas je bilo nešto više od 40 i mogu vam reći kako je bilo i onih koji su željeli ostati još. Inače, sve je zamišljeno kao zabavna igra uz rješavanje matematičkih zadataka prilagođenih dobnim skupinama koje su pratili i naši nastavnici. Matematika je uglavnom svim učenicima jako teška i nezanimljiva pa je i ovo jedan od načina da se kroz igru i zabavu pokuša pronaći način kako je kroz jedan drugi oblik aktivnosti još više približiti učenicima – kaže Goleš.