Više

    Iz Turističke zajednice poručuju: Započeli smo sa stvaranjem prepoznatljivog brenda Rogoznice!

     

    Uspješno odrađen Uskršnji doručak u Rogoznici najavio je novu turističku sezonu. Prije toga, Rogoznica je prezentirana na sajmu u Turskoj u Istanbulu, CroTour u Zagrebu, u Mađarskoj u Pečuhu, te na ‘road show’ prezentacijama u Slovačkoj u Bratislavi i Banskoj Bistrici. Promo materijali Rogoznice su također bili izloženi na sajmovima u Londonu, Beču, Hannoveru i Amsterdamu. Dogovoreno je postavljanje jumbo plakata u pred i post sezoni na dvije lokacije iz smjera Šibenika i dvije iz smjera Splita. Kako ističu u turističkoj zajednici Rogoznice, pripreme za nadolazeće ljeto su u punom jeku.

    BREND ROGOZNICE

    – Dogovoreno je postavljanje eko WC kabina i kabina za presvlačenje na plažama, ograđivanje plaža… Formiramo program ‘Kulturno-zabavnog ljeta’, mogu potvrditi da je već dogovoreno da Rogoznica ponovno bude domaćin Jadranskih igara i to polufinalne večeri s direktnim TV prijenosom na nacionalnoj televiziji. Pri kraju su i dogovori s organizatorima popularnog Hit Records Party-a, dogovoreno je održavanje sajma ‘Domaće je najbolje’ u dva termina, a svakako ćemo dogovoriti i još nekoliko zvučnih fešta za velike mase, naravno na čelu s našom poznatom Ribarskom feštom – najavio je direktor TZ Rogoznice Marijo Mladinić.

    Uz financijsku pomoć Općine Rogoznica, započeo je proces stvaranja prepoznatljivog brenda Rogoznice, ističu u Turističkoj zajednici. Stoga je potpisan ugovor s ‘full service’ agencijom za marketing i oglašavanje, Spot Studio iz Zagreba, koja raspolaže s veoma priznatim i iskusnim timom stručnjaka te iza sebe ima kompletnu medijsku logistiku – nekoliko TV kuća, tvrtku za javno oglašavanje s mrežom lokacija za Jumbo plakate po cijeloj HR, filmski studio.

    TRAŽI SE SLOGAN

    – Prva faza ovog projekta je već započeta, te se nakon provedenog detaljnog istraživanja o posebnostima rogozničkog kraja kreće s konkretnim prijedlozima i rješenjima. Ciljevi prve faze su – oblikovanje slogana koji pozicionira lokaciju, oblikovanje turističkog vizualnog identiteta Rogoznice, izrada strateškog plana komunikacije s kratkoročnim i dugoročnim ciljevima, te odabir ključnih promotivnih sredstava i medija za komunikaciju. Sve daljnje marketinške aktivnosti TZO Rogoznica temeljiti će se na rezultatima proizašlim iz ovog projekta, sa ciljem pozicioniranja Rogoznice kao visoko rangirane i prepoznatljive destinacije na turističkoj karti Hrvatske – zaključuje Mladinić.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Vodice remizirale na teškom gostovanju u Sinju

    Nogometaši Vodica nastavili su s dobrim partijama na otvaranju nove sezone 3.NL jug. Nakon što su u prvom kolu na Račicama s uvjerljivih 4:1...

    Posljednji dan ‘FALIŠ’-a: Na Maloj loži večeras predstavljanje...

    Na Maloj loži večeras od 20 sati počinje program posljednjeg dana ovogodišnjeg Festivala alternative i ljevice – FALIŠ. U nastavku donosimo pregled večerašnjih događanja Program četvrtog...

    Lokaliziran požar otvorenog prostora u Lugovićima

    NOVO: Na požarište u Lugovićima izašli su pripadnici DVD Bilice, DVD Zablaće, DVD Brodarica i JVP Šibenik sa 8 vozila i 22 vatrogasca. Požar je lokaliziran...

    Anušić: Istražit ćemo sve oko prodaje MORH-ovog stana...

    Ministar obrane Ivan Anušić izjavio je da će tražiti da se do kraja raščiste okolnosti pod kojima je Anna Dujić, kćer predsjednika uprave Hrvatskih...

    NAJNOVIJE

    Vodice remizirale na teškom gostovanju u Sinju

    Nogometaši Vodica nastavili su s dobrim partijama na otvaranju nove sezone 3.NL jug. Nakon što su u prvom kolu na Račicama s uvjerljivih 4:1...

    Posljednji dan ‘FALIŠ’-a: Na Maloj loži večeras predstavljanje knjige i dvije zanimljive tribine

    Na Maloj loži večeras od 20 sati počinje program posljednjeg dana ovogodišnjeg Festivala alternative i ljevice – FALIŠ. U nastavku donosimo pregled večerašnjih događanja Program četvrtog...

    Lokaliziran požar otvorenog prostora u Lugovićima

    NOVO: Na požarište u Lugovićima izašli su pripadnici DVD Bilice, DVD Zablaće, DVD Brodarica i JVP Šibenik sa 8 vozila i 22 vatrogasca. Požar je lokaliziran...

    Anušić: Istražit ćemo sve oko prodaje MORH-ovog stana Anni Dujić

    Ministar obrane Ivan Anušić izjavio je da će tražiti da se do kraja raščiste okolnosti pod kojima je Anna Dujić, kćer predsjednika uprave Hrvatskih...