Nezamislivo je bilo kome u današnje vrijeme da na popravak telekomunikacijske mreže mora čekati dva i pol mjeseca. Upravo to je sudbina korisnika Hrvatskog Telekoma u Drinovcima gdje je su nevrijeme i udar groma još 15. prosinca prošle godine srušili telefonski stup.
– Od tada 70 dana zaredom, svaki dan, mještani Drinovaca zovu Službu za korisnike Hrvatskog Telekoma i prijavljuju kvar, ali do danas problem nije riješen. Redovito dobijemo odgovor kako je prijava kvara zaprimljena te da je sanacija u tijeku, no više od dva mjeseca popravka nema. Ono što smo mi čuli je da T-com, navodno nema radnika za taj posao jer od početka godine nemaju kooperante za ovo područje. Svi ostali koje smo upozoravali na ovaj problem proglasili su se nenadležnima pa nam još jedino ostaju mediji – kaže nam jedan mještanin Drinovaca (ime poznato Redakciji) koji nam je poslao i fotografije stanja telefonske mreže u Drinovcima.
Na naš upit iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma najavljuju sanaciju kvara do kraja ovoga tjedna.
– Zbog spomenutog velikog nevremena na konkretnom području nastala je veća šteta na infrastrukturi Hrvatskog Telekoma koja je zahtijevala opsežne radove koji su obuhvaćali i uklanjanje oštećene opreme te ishođenje dozvola i suglasnosti za korištenje zamjenskih stupova. Dio radova je već obavljen, a sada kad smo dobili sve potrebne dozvole dio radova predstoji u narednim danima. S obzirom na proteklo vrijeme od nastanka kvara, konkretna situacija ima prioritetni status i poduzimao sve radnje da korisnicima usluga bude u funkciji do kraja ovog tjedna te se ispričavamo što se odužilo – navode u odgovoru iz HT-a.