Šibenska Adventura i 321 fest predstavljeni su jučer na Smotri finalista nagrade Grand PRix koju 17. put najbolje komuniciranim projektima dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću HUOJ.
Riječ je o najvećoj i najprestižnijoj nagradi za odnose s javnošću u Hrvatskoj, koju je Tvrđava kulture osvojila prvo 2015. po otvaranju Tvrđave sv. Mihovila, a onda i 2017. godine za komunikacijski projekt ‘Više od stvarnosti’ Tvrđave Barone.
Nagrada se ove godine dodjeljuje u osam kategorija, a šibenska Adventura s novogodišnjim festivalom 321 fest finalist(ica) je u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, u regionalnoj i lokalnoj samoupravi i ustanovama. Adventuru i novogodišnji doček, u svim njihovim segmentima, organizira Tvrđava kulture uz potporu Grada Šibenika i Turističke zajednice.
– S obzirom na više od sto različitih događanja u prosincu namijenjenih različitim domaćim i stranim publikama i ciljanim javnostima, dnevne i večernje koncerte, dječji radionički program, klizalište sa svojim aktivnostima, sportska i gastro natjecanja, humanitarne akcije i novogodišnji festival, možemo reći da su naša Adventura i 321 fest bili komunikacijski prilično izazovni projekti. Zato smo izuzetno ponosni što ih je žiri Grand Prix-a prepoznao kao kvalitetnu stvar i uvrstio u finale nagrade. Gušt je bio jučer predstaviti žiriju Adventuru i poslušati prezentacije drugih finalista – rekla je voditeljica marketinga i odnosa s javnošću u Tvrđavi kulture Ivana Šimundić.
Smotra finalista održana je u zagrebačkoj Wespi uživo nakon četverogodišnje stanke, a prezentirano je ukupno 46 od rekordnih 70 prijavljenih projekata.
– Hrvatski trendovi u odnosima s javnošću identični su svjetskima, a našim su stručnjacima na raspolaganju isti komunikacijski alati kao i njihovim stranim kolegama. I izazove s kojima se hvataju u koštac, dijelimo s većinom europskih zemalja. Ovogodišnja smotra potencira tri ključna izazova za komunikatore: zadržavanje pažnje kod ciljanih javnosti, postizanje relevantnosti u masi komunikacijskih poruka i potrebu za mjerenjem ishoda kao što su promjene stavova te odgovori na ‘pozive na akciju’ kod ciljanih javnosti – kazao je predsjednik žirija 17. Grand Prix-a Alan Bahorić, inače savjetnik za stratešku komunikaciju Hrvatske gospodarske komore.
– Vidjeli smo niz sjajnih projekata koji javnost osvješćuju o bitnim temama. Hrvatska je dugo bila deficitarna takvim kampanjama, pa je utoliko bolje što hvatamo korak sa svijetom. Struka je svojim javnim informacijskim i edukacijskim kampanjama napravila velike iskorake i vidljiv je njihov utjecaj na društvo – poručila je Marijana Grbeša Zenzerović, profesorica na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i članica žirija.
Svečanost dodjele nagrada Grand PRix bit će održana 22. travnja u Ludoj kući u Zagrebu.