Mora da se šalite! Reklamni posteri iz 1950-ih i 1960-ih godina prikazuju seksističke i rasističke kampanje koje su nekada bile prihvatljive.
Posteri dokazuju da muškarci iz marketinga (uglavnom su to bili muškarci) u sredini prošlog stoljeća nisu imali nikakve probleme u vezi sa stvaranjem brutalno seksističkih i rasističkih reklama koje, u današnje vrijeme, nikada ne bi vidjele svjetlost dana.
“Znači i žena može otvoriti ovu bocu?!”
U to vrijeme, osobe zaposlene u marketingu otresle bi svaku kritiku, suho objašnjavajući da ne mrze žene onoliko koliko se one mrze međusobno.
“Bit će sretnija ako na poklon dobije usisivač” (lijevo); “Ako tvoj muž sazna da nisi kupila svježu kavu …” (desno)
Iako je ropstvo još u to vrijeme odavno bilo stvar prošlosti, duboko rasističke reklame smatrale su se prihvatljivim u američkim salama za sastanke, kao i u reklamnim agencijama.
Rasistička reklama za bijelu boju (lijevo), “Stavi je tamo gdje joj je mjesto”, reklama za cipele (desno)
Izvor: Novi.ba