Jedna od najpopularnijih društvenih mreža Facebook odnedavno ima novi logo.
Zbog minimalnih izmjena promjenu je gotovo nemoguće uočiti na prvu. Riječ je, naime, o gotovo neprimjetnim izmjenama fontazbog koje su slova nešto tanja nego prije, a najveća razlika može se vidjeti u drugom slovu naziva, slovu A.
Facebook je svoj originalni logo predstavio 2005. godine i od tada se nisu radile nikakve preinake sve do sada kada je nakon deset godina uprava se odlučila na redizajn postojećeg loga.
Facebookov kreativni direktor Josh Higgins izjavio je da je kompanija odlučila promijeniti logo kako bi djelovao prijateljski i pristupačno. Uz Higginsa na izradi novog dizajna sudjelovao je i Ericom Olsonom iz Process Type Foundryja.
– Nakon što smo istražili sve opcije, zaključili smo da je dovoljan samo redizajn, a ne potpuno novi dizajn – kazao je Higgins.
Novi logo prvi je na svom Twitteru predstavio Facebookov produkt dizajner Christophe Tauziet.
izvor:vecernji.hr